Njemačka agencija dpa izvještava da se proizvođači smrznute hrane, posebno proizvođači pizze, bilježe ogroman rast prometa smrznutih proizvoda, a kako stvari stoje svijetla budućnost ih očekuje i u narednim mjesecima.
Ova kategorija je već pokazala određeni napredak prošle godine, ali je tokom pandemije „eksplodirala“ i postigla rekordne rezultate. Poređenja radi – prije 30 godina prosječan Nijemac jeo je tri smrznute pizze godišnje, a 2020. godine, prema Udruženju proizvođača smrznute hrane, taj broj je porastao na 13.
Potrošači kupuju smrznutu hranu za neposrednu potrošnju, ali i za stvaranje zaliha, saopćili su iz njemačke federacije proizvođača ove kategorije.
Isto važi i za Veliku Britaniju – Britanska asocijacija smrznute hrane (BFFF) izvještava da je prodaja u kategoriji porasla za 285 miliona funti između aprila i juna ove godine, a obim prodaje porastao je za 17,5% između kraja marta i sredine juna.
Ove brojke nas ne iznenađuju, jer je ovo kategorija s dugim rokom trajanja, dobrom cijenom i širokim spektrom ponuda, saopćili su iz BFFF.
Sličan trend dolazi i SAD-a. Naime, lanac pzzerija iz Čikaga Home Run Inn saopćio je da njihovih 130 radnika koji rade u proizvodnji, radilo punih sedam dana u sedmici kako bi zadovoljili potrebe tržišta – povećali su proizvodnju tri puta, na 78.000 smrznutih pizza dnevno.
foto: Pixabay