Hrvatska: Ledo u 2020. lansirao 32 nova proizvoda

U posljednjih 12 mjeseci Ledo ponuda proširen je s 12 proizvoda u asortimanu smrznute hrane i 20 proizvoda u sladolednom asortimanu, a čak 9 proizvoda predstavljeno je unutar King linije sladoleda.

U skladu s promjenama potrošačkih navika i željama potrošača te zahvaljujući snažnoj saradnji odjela marketinga i razvoja, linija King sladoleda dodatno je proširena s King čašicama čime se brend King proširio izvan kategorije sladoleda na štapiću. S istim je proizvodom Ledo osvojio prestižnu nagradu “Red Dot” za dizajn proizvoda, saopćili su iz kompanije.

Veoma nam je drago što smo i u najizazovnijoj godini do sada sa svojim proizvodima uspjeli da ostanemo inovativni što, osim zadovoljstva naših kupaca i potrošača, potvrđuju i prestižne nagrade koje smo osvojili. I dalje ćemo nastaviti pretvarati kreativne ideje u visokokvalitetne proizvode koji i na globalnom nivou predvode svojim tehnološkim rješenjima, inovacijama i kreativnošću, istaknula je Stela Ilijaš, zamjenica direktora marketinga i razvoja.

Još jedno ovogodišnje priznanje potvrdilo je kvalitet Ledo proizvoda, a riječ je o priznanju “Zlatna košarica” za Lino Lada sladoled koji je proglašen najboljim proizvodom godine. Upravo je taj sladoled, nastao u saradnji Podravke i Leda, prošle godine proglašen i najboljim sladoledom na svijetu od strane Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda IICC, poručuju iz kompanije.