Britanski lanac supermarketa Tesco, zabilježio je rast dobiti u prvoj polovini godine od 28,7 posto, zahvaljujući većoj prodaji hrane tokom pandemije i dvostrukom povećanju kupovine na internetu.
U Tescu su također primijetili promjenu potrošačkih navika – ljudi kupuju više proizvoda po akciji da ne bi morali često da napuštaju dom.
Ken Murphy, novi izvršni direktor kompanije, rekao je da je porast u prvoj polovini godine uglavnom rezultat porasta internet segmenta, koji je skočio za čak 69%.
Sa druge strane, Tesco bilježi velike troškove u segmentu sigurnosne opreme – za zaštitu zdravlja kupaca i zaposlenih u borbi protiv Covid 19, kompanija je u prvoj polovini godine potrošila 688 miliona dolara.
Tesco, koji zapošljava 400.000 ljudi u oko 7.000 prodavnica, prijavio je dobit prije oporezivanja od 551 milion funti krajem augusta, za razliku od istog perioda prošle godine kada je ta brojka iznosila 428 miliona funti.
Zaista sam zadovoljan strategijom i pravcem kompanije. Uvjereni smo da ćemo u ovim okolnostima imati najbolji mogući Božić. Mislim da će ove godine ljudi željeti da slave Božić i da je potrebno vrijeme za porodicu i prijatelje, rekao je Marfy na pitanje da li bi Božić mogao da bude otkazan zbog koronavirusa i zabrane okupljanja velikog broja ljudi.