Kompanija je prijavila organski rast od 3,3 posto za devet mjeseci, uz realni unutrašnji rast od 0,6 posto i rast cijena od 2,8 posto.
Geografski posmatrano, pozitivan organski rast zabilježen je u svim regijama, s ravnotežom realnog unutrašnjeg rasta i cijena na razvijenim tržištima te snažnijim rastom na tržištima u razvoju.
Po kategorijama, najveći doprinos organskog rasta dali su kafa i konditorski proizvodi. Taj rast bio je prvenstveno rezultat korekcije cijena, uz dvoznamenkasta povećanja na pojedinim tržištima i pozitivan realni unutrašnji rast, dok je u konditorskim proizvodima elastičnost bila izraženija. Izvan ovih, većina kategorija zabilježila je pozitivan organski rast.
Po kanalima, maloprodaja je rasla organski 3,1 posto, out-of-home kanali 6,2 posto, dok je e-trgovina porasla 13,2 posto, dostigavši udio od 20,2 posto ukupne prodaje Grupe.
Organski rast u Evropi iznosi 4,3 posto, uz rast cijena od 3,8 posto, dok je realni unutrašnji rast iznosio 0,5 posto. Najveći doprinos rastu u ovom periodu dale su kategorije kafe i konditorskih proizvoda, uz realni unutrašnji rast u segmentu PetCare. Ostvarena prodaja iznosi 12,8 milijardi švicarskih franaka, uz negativan utjecaj tečajnih razlika od –2,5 posto.
– Podsticanje rasta zasnovanog na realnom internom rastu (RIG) naš je glavni prioritet. Povećali smo ulaganja kako bismo to ostvarili i rezultati počinju da se pokazuju. Sada moramo učiniti više i djelovati brže kako bismo dodatno ubrzali dinamiku našeg rasta. Kako Nestlé nastavlja da napreduje, bit ćemo dosljedni u pristupu raspodjeli resursa, dajući prioritet prilikama i poslovnim segmentima s najvećim potencijalom povrata. Nastavljamo njegovati korporativnu kulturu zasnovanu na rezultatima, koja ne prihvata gubitak tržišnog udjela i u kojoj se uspjeh nagrađuje. Svijet se mijenja, a Nestlé se mora mijenjati brže. To će podrazumijevati donošenje teških, ali neophodnih odluka o smanjenju broja zaposlenih tokom naredne dvije godine. To ćemo sprovesti s poštovanjem i potpunom transparentnošću. Uz ostale mjere, radimo na značajnom smanjenju troškova, a danas povećavamo naš cilj ušteda na 3 milijarde švicarskih franaka do kraja 2027. godine, izjavio je Philipp Navratil, izvršni direktor kompanije Nestlé.
Nedavno imenovani direktor kompanije istakao je i da će se u daljnjem radu oslanjati na posvećenost i stručnost Nestlé tima, kako bi se dodatno ojačali odnosi s potrošačima, ubrzale inovacije i unaprijedile sve kategorije proizvoda. U izvještaju se navodi da je planirano globalno smanjenje broja zaposlenih za oko 16.000 u naredne dvije godine, uz sprovođenje konsultacija gdje je to primjenjivo.
Uzimajući u obzir cjelokupno potrošačko okruženje, kompanija očekuje da će organski rast prodaje u 2025. godini biti bolji nego u 2024., uz trgovačku maržu operativnog profita na ili iznad 16 posto i nastavak investiranja u rast. Nestlé ostaje posvećen snažnom generisanju slobodnog novčanog toka i dosljednom, održivom stvaranju vrijednosti za dioničare.