Izlagači očekuju promociju proizvoda i povećanje izvoza, prije svega u Evropsku uniju, kontakte sa dobavljačima i predstavnicima velikih maloprodajnih trgovinskih lanaca, mogućnost dogovora o saradnji i ulasku domaćih proizvođača i proizvoda u prodajni segment pod robnim markama. Također, Sajam pruža mogućnosti bh. kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama, pronađu nove poslovne prilike, upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, ali i da sagledaju svoju poziciju u odnosu na konkurenciju.
U junskom izdanju magazina InStore čitaocima će biti dostupan i detaljan izvještaj sa najvećeg sajma privatnih robnih marki.
Više od 15.000 kupaca i posjetilaca iz više od 120 zemalja, okupilo se danas u Amsterdamu. U izložbenom prostoru, posetioci imaju mogućnost da obiđu više od 2.500 kompanija izlagača, proizvođača i dobavljača robe široke potrošnje iz više od 60 zemalja. Izložbeni prostor obuhvata 41.500 metara kvadratnih. Više od 60 nacionalnih paviljona predstavit će svoje proizvode.
O organizatoru: Organizator sajma je Private Label Manufacturers Association (PLMA), neprofitna organizacija osnovana 1979. godine sa ciljem da promoviše robne marke (PL). To je jedina organizacija takve vrste i predstavlja više od 4.400 kompanija iz 70 država svijeta. Kompanije koje su članovi ove organizacije su u rasponu od multinacionalnih korporacija do malih porodičnih preduzeća. Za više informacija: www.plmainternational.com |