Srđan Dabić: Potrošači nam vjeruju

Stalna edukacija je nešto što je bitno, posebno za FMCG industriju koja je po svojoj prirodi dinamična i sklona čestim i iznenadnim promjenama.

Srđan Dabić,
Brand building manager Junior, Grand kafa, Strateško poslovno područje Kafa, Atlantic Grupa

U Atlantic Grupi zaposlen je duže od pet godina. Prva zaduženja u okviru grupacije bila su vezana za organizovanje i implementaciju svih BTL aktivnosti, događaja i sponzorstava za sve brendove Atlantic Grupe na tržištu Bosne i Hercegovine.  Rezultati njegovog rada do 2019. godine prepoznati su od strane kolega iz grupacije i data mu je prilika za karijerni razvoj u sklopu SBU kafa, gdje je počeo da radi na poziciji Brand Building Managera za sve aktivnosti koje Grand kafa sprovodi sa svojim brendovima  na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore, za koja je zadužen i danas.

Razgovarala: Edina Mizić

Posao brend menadžer izuzetno je dinamičan, zanimljiv, ali i posebno odgovoran. Zaduženi ste za planiranje, provođenje i analiziranje marketinških aktivnosti i jačanje brenda. Koje sve osobine mora posjedovati dobar brend menadžer?

Ljubav prema brendu i posvećenost je ono od čega sve kreće. Velika odgovornost i dinamika koju posao brend menadžera nosi sa sobom, zahtijeva da osoba na ovoj poziciji ima prvenstveno izražene organizacijske sposobnosti, zatim logičko i kreativno razmišljanje, osjećaj odgovornosti za ispunjavanje obaveza u unaprijed određenim rokovima, te izražen osjećaj za timski rad. Stalna edukacija je takođe nešto što je bitno, posebno za FMCG industriju koja je po svojoj prirodi dinamična i sklona čestim i iznenadnim promjenama.

Grand kafa postavlja trendove, plasira novitete na naše tržište i kategoriju kafe drži u fokusu javnosti, koji su to proizvodi osvojili potrošače posljednjih godina?

Ponosni smo što imamo jako povjerenje naših potrošača i konstantno se trudimo da to povjerenje opravdamo i da ih dodatno nagradimo za vjernost. Kako kroz programe lojalnosti po kojima smo prepoznatljivi tako i kroz nove proizvode. Stalno osluškujemo potrebe potrošača i konstantno radimo na unapređenju postojećih i dodavanju novih proizvoda u portfolio. Ove godine smo u kategoriji tradicionalne kafe obradovali potrošače novom jakom kafom Grand Strong koja je u kratkom roku našla svoje mjesto na tržištu. Pored već prepoznatljivih proizvoda iz domena tradicionalne kafe, ponosni smo na uspjeh naše Black&Easy kafe – prava turska kafa za one koji uživaju u jedinstvenom ukusu kafe pripremljene za samo jedan minut. Ova inovacija je vođena potrebama naših potrošača, u kombinaciji s dubokim razumijevanjem tehnološkog napretka. Osim toga, lansirali smo novi brend u kategoriji instant kafe, Insta Grand.

Koliko mi u BiH volimo ritual ispijanja kafe i šta nam znači šoljica omiljenog napitka?

Kafa ima nezamjenjivu ulogu u našem svakodnevnom životu i stoljećima je stvaran kult ispijanja kafe na razne načine. Neko voli slađu, neko gorču, neko je pije sa kockom šećera, neko sa rahatlokumom. Većina nas ne može ni zamisliti početak dana bez šoljice omiljenog crnog napitka koja nam daje tu neophodnu dozu energije i motivacije za dan pred nama.  Druženje sa porodicom ili prijateljima uglavnom počinje pitanjem – hoćemo na kafu? Kafa je sinonim za vrijeme provedeno u krugu bliskih ljudi, u pravim stvarima i važnim temama.

Domaći ste proizvođač, kontinuirano nagrađujete svoje lojalne kupce, da li to potrošači prepoznaju i zbog toga biraju Grand kafu?

Osim dobro poznatog i ujednačenog vrhunskog kvaliteta koji pružamo svojim kupcima već godinama, jedan od razloga zašto nas potrošači vole i konzumiraju Grand kafu sigurno jesu i programi lojalnosti po kojima smo dobro poznati, a najpoznatiji je svakako „Vidim ti siguran dobitak“. Kroz programe nastojimo da nagradimo vjernost svojih potrošača i da ih obradujemo poklonima koji su im korisni i interesantni.

S obzirom na to da je u proteklom periodu važio režim #stayathome i da se u kućnoj varijanti znatno konzumirala kafa, pretpostavljamo da ste uspješno poslovali u prethodnom periodu?

Svi smo morali da se vrlo brzo naviknemo na nove uslove rada u svim segmentima poslovanja, jer nam je pandemija nametnula sasvim drugačiji život od onog na koji smo navikli. Zajedničko ispijanje Grand kafe sa dragim ljudima, porodicom, prijateljima, kolegama, sigurno je jedan od segmenata života koji nam je svima najviše nedostajao.

Grand kafa je uvijek bila i ostala brend koji spaja i sinonim za kafu i to je ono na šta smo izuzetno ponosni. Baš zato nam je drago da smo i u tim najtežim trenucima bili podrška našim potrošačima i kroz kampanju „NE MORAMO DA SE VIDIMO DA BISMO ZAJEDNO POPILI KAFU“ i ukazali koliko je važno da se ne otuđimo i ne zaboravimo drage ljude.