Proaktivnost – najbolji alat u krizi

iNovine su specifičan impulsni kanal. Mi smo našim kupcima usput, bez obzira na klimatska razdoblja nema zadržavanja na našim kioscima, kupovina ide brzo i što je najvažnije ide u sigurnom pravcu kada je zaraza COVID-19 u pitanju, jer kupci nemaju priliku da se susretnu sa drugim kupcima, ističe Edis Šaljić voditelj kategorije galanterije iNovine

Edis Šaljić, voditelj kategorije galanterije iNovine

Razgovarala: Edina Mizić

Kako se ova novonastala situacija i kriza odrazila na kategoriju koju vi vodite, i kojom se bavite?

Novonastala situacija sa pandemijom, uzrokovana korona virusom je utjecala na sve segmente rada i poslovanje kompanije iNovine, pa tako i kategorije koju ja vodim. Samim padom frekvencije ljudi, došlo je i do pada prodaje voda. No, svakako, smanjenjem epidemioloških mjera, polako dolazi do oporavka kategorije. A dolaskom ljepšeg vremena ova kategorija postaje nezaobilazna u potrošačkoj korpi naših kupaca.

 Koliko vam je krizna situacija poremetila planove, svakodnevno poslovanje i otežala rad?

Uveliko. Cijela ova situacija sa pandemijom koranavirusa nas je zatekla. Nismo znali šta možemo očekivati, i koliko će sve ovo trajati. Nismo se ni nadali, niti smo mogli predvidjeti sve ove lockdown-ove koje smo doživjeli. No, mi u iNovinama smo se jako brzo prilagodili svim ovim novonastalim dešavanjima, te preokrenuli naše trendove poslovanja i pojavljivanja. Napravili smo bolje akcije, češće akcije, koje bi privukle kupce na naše maloprodajne kioske. U saradnji sa dobavljačima smo napravili odlične akcije i izlaganja robe, da bi koliko je moguće više olakšali rad i ublažili sve moguće negativne posljedice, kako nama tako i dobavljačima.

Vječito pitanje, uvijek aktuelno, na koji način unaprijediti i koji je to smjer razvoja kategorije vode?

iNovine su specifičan impulsni kanal. Mi smo našim kupcima usput, bez obzira na klimatska razdoblja nema zadržavanja na našim kioscima, kupovina ide brzo i što je najvažnije ide u sigurnom pravcu glede COVID-19 mogućnosti zaraze, jer kupci nemaju priliku da se susretnu sa drugim kupcima. U iNovinama kategorija pića se grana na: alkoholna pića, energetska pića, gazirana pića, instanti, kafa za van, negazirana pića, vode, gazirana pića. Udio vode u prodaji pića iznosi 26 %. Voda je ključna za život i nalazimo je u svim živim bićima. Bez hrane možemo preživjeti sedmicama, ali bez vode svega nekoliko dana. Mnogo pratimo komentare naših kupaca, osluškujemo njihova potraživanja te naš asortiman koji imamo u prodaji pokušavamo uskladiti sa traženim. Bilo koju kategoriju, pa i ovu koja se odnosi na vodu možemo unaprijediti samo ako osluškujemo naše kupce. Razvoj kategorije vode se može desiti samo u saradnji sa dobavljačima, te nabavom novih vrsta voda.

Kako obezbijediti rast kategorije u doba krize, a kako u poslovanju u normalnim okolnostima?

Važno je prilagoditi se krizi i novim navikama potrošača. Pokušati u što kraćem roku razumjeti kupce. Prilagoditi njihova traženja pravim asortimanom i brzom uslugom. Razlike u rastu kategorije u nekim normalnim okolnostima i u periodu krize i nema previše, osim što nas u krizi ta sama kriza i okolnosti natjeraju da radimo proaktivnije. Dodatno da u saradnji sa dobavljačima razvijamo novitete.