Ajla Sivić trenutno je na poziciji komercijalnog direktora Orbico BiH. Voli za sebe reći da je dijete kompanije Orbico, s obzirom da je njeno prvo radno iskustvo odmah nakon završenog studija Ekonomskog falkulteta u Sarajevu bilo baš u ovoj kompaniji. Njen put koji traje već 11 godina počeo je sa pozicijom Trade Marketing asistenta, do Key Account managera, Sales managera, Country managera za P&G do trenutne pozicije na kojoj je od 2021. godine. Krajem prošle godine razgovarali smo sa Ajlom Sivić, intervju pročitajte u nastavku.
Šta bi bila vaša poruka uspjeha?
Ne treba se bojati novih izazova i svaki cilj je ostvariv ako iza njega stoji upornost, odlučnost i vjera u uspjeh. Za uspjeh je potrebna hrabrost od preuzimanja rizika do prihvatanja činjenice da ćemo se susresti sa dosta uspona i padova, jer je to proces u kojem izazovi treba da nas potiču da sagledamo stvari iz različitih perspektiva i pronađemo kreativna rješenja za probleme.
Definiram uspjeh kao postizanje kombinacije kompanijskih i ličnih ciljeva i pomaganje cijelom timu da učini isto. Vjerujem da nas ambiciozni ciljevi motivišu da se razvijamo i rastemo, a kao rezultat nije samo ispunjavanje ciljeva kompanije već postajemo i efikasniji zaposlenici koji mogu doprinijeti još većem rastu u budućnosti.
Ono što čini razliku i što je osnova za svaki uspjeh su ljudi. Motivacija, vjera u ljude, strast i zajednički cilj tima je ključ. U Orbicu vjerujemo da su naši ljudi naša najveća snaga i kontinuirano radimo na razvoju i edukaciji te pružamo prilike za dalje usavršavanje.
Na koji način Orbico kreira pozitivno poslovno okruženje?
Pozitivno radno okruženje je atmosfera u kojoj zaposleni uživaju u obavljanju svojih poslova i osjećaju podršku. Stvaranje pozitivnog okruženja na radnom mjestu uključuje implementaciju različitih aktivnosti koje čine da se uposlenici osjećaju angažirano, cijenjeno i osnaženo. Razumijevanje ovog koncepta je ključno jer poboljšava izgradnju tima, povećava osjećaj pripadnosti i poboljšava produktivnost zaposlenika. Zaposlenici koji se osjećaju uključeno će raditi bolje i ostati lojalni organizaciji, a time podstičemo i visoku motivaciju, posvećenost i entuzijazam za rad naših ljudi.
Šta za vas, lično, znači upravljanje tako velikim timom?
Prije svega veliku čast i zadovoljstvo, ali samim tim i veliku obavezu. Ključ za efikasno upravljanje timom je imati jasan plan kako će posao funkcionisati, jasno definisati obaveze i odgovornosti i okružiti se najboljim ljudima. Moj najveći oslonac i snaga su ljudi. Nakon toga, radi se o postavljanju jasnog sistema i stalnom traženju područja za poboljšanje procesa i ličnom usavršavanju sebe kao voditelja tima ljudi. Živimo u zaista nepredvidivom vremenu, trendovi se neprestano mijenjaju, neizvjesnost je prisutna svaki dan i s toga je jako bitno neprestano se prilagođavati i razvijati.
Šta biste izdvojili kao neke od najvećih uspjeha u 2022?
Godina 2022. je bila izazovna i turbulentna te su samim tim i planiranja i projekcije bile kompleksnije. Ono što je naš najveći uspjeh je što će godina 2022. za nas, kao kompaniju, biti jedna od najboljih u posljednjih nekoliko godina. Prije svega smo ponosni na odnos sa našim kupcima, partnerima i što smo zajedno ostvarili rast i razvoj svih kategorija u kojima smo prisutni. Organizacijski smo osnažili prodajne divizije sa dodatnom divizijom Pharma gdje smo Orbico asortiman proširili i u mrežu apoteka širom zemlje i time smo jedan od prvih distributera koji je sa FMCG proizvodima ušao i na vrata apoteka u BiH.
_______________________________________