Milanka Gligić: Bh. kupci najviše privrženi tradicionalnoj kafi

Milanka Gligić kompanija Atlantic Grand

Milanka Gligić: Bh. kupci najviše privrženi tradicionalnoj kafi

Milanka Gligić,
direktorica i rukovodilac računovodstva i finansija kompanije Atlantic Grand d.o.o. 

Kao diplomirani ekonomista u Grand kafu došla je 2004. godine na mjesto  rukovodioca računovodstva i finansija. Menadžment matične kompanije je 2006. godine imenuje na mjesto direktora poslovnog društva Grand Prom koji djeluje u sastavu Atlantic Grupe. Ostvareni rezultati u poslovanju u okviru Atlantic Grupe prepoznati su i na nivou BiH, te je 2010. godine ušla u krug najuspješnijih poslovnih žena BiH što je velika čast, ali i motivacija za dalji uspješan rad.

Razgovarala: Edina Mizić

Kada je pokrenut proizvodni pogon u Bijeljini i koliko jedna ovakva tvornica znači za jednu lokalnu zajednicu u kojoj posluje?

Davne 2004. godine u Glavičicama, nadomak Bijeljine je otvorena fabrika Grand kafe, koja sada već više od jedne decenije, posluje u okviru Atlantic Grupe. Radi se o najsavremenijem pogonu za preradu kafe i proizvodnju vrhunskog proizvoda. Bijeljina je poznata kao grad mladosti, grad vrijednih i radnih ljudi i mislim da je izabrana izvanredna lokacija za jedan pogon ovakvog tipa na području grada Bijeljine, jer se ubraja u lokalne zajednice čiji su privredni rezultati vrijedni pažnje u BiH, ali i u regionalnim okvirima. Fabrika Grand kafe ima svoje posebno mjesto u gradu Bijeljina, ne samo zbog radnika koje zapošljava, nego i zbog podrške koju pruža u organizaciji značajnih događaja za grad Bijeljinu i okolinu.

Koliko vam je značajno domaće bh. tržište kada je u pitanju plasman proizvoda?

Kafa proizvedena u našem pogonu se distribuira širom Bosne i Hercegovine, koja i jeste naš prioritet. Danas je to veoma značajno tržište sa oko 3.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje. Sva naša pakovanja krasi pečat „Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini“. Za samo nekoliko godina, zahvaljujući vrhunskom, ujednačenom kvalitetu i originalnosti, Grand kafa je zadobila povjerenje velikog broja ljubitelja kafe i postala brend koji suvereno drži vodeću poziciju na tržištu kafe u BiH i regionu. Osim toga, Grand kafa je domaći proizvod, izabran kao „Must Have“ proizvod u domaćinstvima od strane potrošača u BiH.

U svom sastavu imate vrsni tim stručnjaka, te konstantno ulažete u znanje i razvoj i na taj način omogućujete vrhunski kvalitet Grand kafe. Koliko je zahtjevno rukovoditi jednom takvom organizacijom od koje se uvijek očekuje da postavlja standarde?

Mi smo vjerovatno jedna od rijetkih kompanija u kojoj je skoro cjelokupno rukovodstvo kompanije povjereno ženama. Kroz naše školovanje, znanje i dugogodišnje iskustvo naučili smo, da od sirovine koja dolazi sa svih strana svijeta, napravimo proizvod posebno prilagođen našem tržištu, našem mentalitetu i našem načinu ispijanja kafe. Konstantno ulažemo i u specijalizacije naših zaposlenika i unapređujemo već stečeno znanje, i mogu se pohvaliti da smo jedan jako dobro uhodan tim koji ima izgrađeno međusobno povjerenje, poštovanje i uvažavanje.

Vaš portofolio proizvoda je bogat i izrađen za različite strukture i potrebe. Ipak da li su bh. potrošači još uvijek najlojalniji tradicionalnoj kafi?

Proizvodimo  široku paletu ukusa koja daje potrošačima mogućnost da uvijek imaju pri ruci šoljicu kafe, baš po svojoj mjeri. Ipak, na našem tržištu su kupci najviše privrženi tradicionalnoj kafi. Zato je i naš poseban fokus upravo na zadovoljstvu potrošača one prave, domaće, tradicionalne kafe. Oni koji preferiraju kafu prepoznatljivog kvaliteta, bogatog ukusa i guste pjene, piju naš  Grand Gold, omiljeni brend ne samo u Bosni i Hercegovini, nego u čitavom regionu. Grand Aroma je kafa izbalansiranog ukusa, pitka i aromatična idealna za popodnevna uživanja. Od nedavno na tržištu je i Grand Strong, kafa jakog ukusa a istovremeno pitka i prave gorčine, idealna za sve momente, a posebno one jutarnje kada nam je potrebna ona najveća doza energije i optimizma.

Imate li u planu širenje kapaciteta u Bijeljini i nova upošljavanja?

Trenutni broj uposlenika i veličina pogona zadovoljava potrebe tržišta. Ukoliko budemo nastavili sa povećanjem tržišnog udjela u Bosni i Hercegovini, sasvim normalno je da ćemo širiti kapacitete i upošljavati nove radnike.

Kakva je trenutna situacija na tržištu kafe u BiH? S kakvim izazovima se susrećete i kakvi su vaši planovi?

S obzirom da smo mi Bosanci i Hercegovci poznati kao kafedžije, na tržištu se nalazi mnogo proizvoda različitog kvaliteta. Ipak, sigurni smo da naši kupci prepoznaju ujednačen kvalitet Grand kafe i naših proizvoda i posvećenost svakog našeg zaposlenika koji im omogućava da svaki put kada otvore kesicu Grand kafe s pravom kažu – to je taj i miris i ukus, uvijek isti. Planiramo nastaviti ulaganje u kvalitet naših proizvoda, svakodnevan rast i da ostanemo prepoznatljiv brend kada je kafa u pitanju.

Više o grand kafi ovdje i ovdje