Francuski Lactalis preuzima kategoriju sira američkog koncerna Kraft-Heinz, a vrijednost akvizicije iznosi 3,2 milijarde dolara (2,7 milijardi eura), izvještavaju strani mediji.
Kraft-Heinz želi već duže vrijeme da proda većinu proizvoda iz mliječne kategorije, od mliječnih namaza, tvrdog sira, a brendovi koji su dostupni samo u Sjevernoj Americi, prodati su na kraju francuskom Lactalisu.
Kako je saopćeno iz sjedišta kompanije za Wall Street Journal, prodaja je dio plana za pojednostavljenje poslovanja i fokusiranje na brendove koji imaju najveći potencijal. Otišli smo predaleko od potrošača, dodala je Nina Barton, menadžer projekta za rast u američkom koncernu.
Kupovinom brendova Cracker Barrel, Breakstone’s, Knudsen, Polly.O, Athenos, Hoffman’s i Cheez Whiz, Lactalis će preuzeti kontrolu i nad tri proizvodna pogona Kraft-Heinz u Kaliforniji, Njujorku i Visconsinu i kao i distributivni centar u Visconsinu.
Za kupovinu brendova mliječnih proizvoda Kraft Heinz-a zainteresovan je bio i švajcarski koncern Nestlé.