U poslovno i životno izazovnoj 2020. godini FIS nastavlja brinuti o svojim kupcima stavljajući prvenstveno njihovu sigurnost kupovine i doživljaj kupovine na prvo mjesto. U FIS centrima kupci i dalje mogu uživati u raznolikoj ponudi kvalitetnih proizvoda, novih brendova, proširenju dostupnih usluga, ali i mnoštvu nagradnih igara koje baš sada mogu izmamiti osmijehe na lica dragim kupcima.
Od svog osnivanja do danas FIS je izvrsnost u svome poslovanju postizao kroz aktivnu brigu da bosanskohercegovačkom potrošaču budu dostupni kvalitetni proizvodi vlastitih robnih marki (Ambyenta, GS, Anbinni, Fis home), domaćih proizvođača, ali i vodećih europskih i globalnih kompanija. Prepoznao je da je usluga zaposlenika važan element da se svaki kupac osjeća dobrodošao i da mu se pruži potreba pomoć i ponudi najbolje rješenje.
U sklopu Customers’ Friend certifikacije, FIS je prošao kroz detaljan proces istraživanja i verifikacije od strane međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička “stupa”: 1. Ugled, 2. Komunikacija i društvene mreže 3. Korisničko iskustvo; i 4. Povjerenje.
Kako bi bili nagrađeni “Customers’ Friend” certifikatom, FIS d.o.o. je bio ocjenjen u ukupno 21 kategoriji tijekom procesa analize.
Potpisivanjem službene Customers’ Friend deklaracije koja obvezuje tvrtke na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim kupcima, partnerima i zaposlenicima – FIS d.o.o. je ispunio sve uvjete u cijelosti kao nositelj prestižnog međunarodnog statusa i priznanja “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”.