Nenad Klepač, direktor prodaje iz Grupe Vindija za InStore magazin otkriva kakav je utjecaj koronavirusa na njihovu proizvodnju u FMCG sektoru te kako okretanjem domaćim proizvodima provjerene kvalitete čuvamo opstojnost domaće proizvodnje.
Možete li nam približiti vaše poslovanje u vrijeme COVID-19? Što se promijenilo, jeste li uveli neke novosti?
Iza potpisa Kvaliteta Vindija svakoga dana stoji 3.663 pojedinaca u Hrvatskoj, ali i 671 zaposlenih u regiji, koji svojim znanjem i trudom proizvode više od 1.000 vrhunskih namirnica, kao i 1.373 kooperanata koji dostavljaju domaću sirovinu najviše kvalitete za proizvodnju
Od samog početka krize uzrokovane koronvirusom, kontinuirano prilagođavamo proizvodne procese zahtjevima tržišta, što je u inicijalnom valu krize bilo posebno vidljivo u segmentu povećane potražnje za osnovnim živežnim namirnicama. Sredinom marta, svjedočili smo rastu u prodaji mlijeka i svježeg pilećeg mesa, zbog čega se rad u proizvodnom pogonu Grupe Vindija nekoliko dana odvijao punim kapacitetom, u tri smjene, kako bi se zadovoljile potrebe na domaćem tržištu.
Možete li zadovoljiti trenutne potrebe tržišta? Koje proizvode bi najviše istaknuli?
Pritom je važno naglasiti kako su u cjelokupnom lancu proizvodnje, uz visoke higijenske standarde kakvi se u Grupi Vindija svakodnevno primjenjuju, uvedene dodatne sigurnosne mjere, kako bi se očuvalo zdravlje više od 3.600 vrijednih zaposlenika Grupe Vindija.
Grupa Vindija, s obzirom na naše kapacitete i zaokruženi ciklus proizvodnje od valionice i tova do visokokvalitetnih finalnih proizvoda od mesa peradi, može osigurati neprekinutu opskrbu za potrebe domaćeg tržišta.
Tako je cjelokupni asortiman mlijeka ‘ z bregov (i svježeg i trajnog), službeno okrunjen titulom mlijeka broj jedan na domaćem tržištu, što je potvrdilo istraživanje GfK panela domaćinstva u prošloj godini. Također, Vindija jedina na domaćem tržištu nudi svježu GMO free piletinu Cekin, potpuno domaći proizvod vrhunske kvalitete. Svježi pileći proizvodi Cekin prvi su certificirani hrvatski proizvod bez genetski modificiranih organizama, a Cekin pilići prirodno su uzgojeni na hrvatskim farmama i hranjeni isključivo prirodnim žitaricama.
Što mislite da je najvažnije u smislu poticanja potrošača da kupuju hrvatsko?
U ovome je trenutku stoga ključno među potrošačima osvijesiti činjenicu da okretanjem takvim domaćim proizvodima utječu na snagu domaće privrede te daju izravan doprinos opstojnosti domaćih prehrambenih industrija koje zapošljavaju hiljade radnika.
Pripremila: Jelena Domović, jelena@b2bmedia.org