Transparentnim i partnerskim odnosnom, u svakom trenutku su na usluzi svojim kupcima sa isporukama u roku od 24 sata, svakodnevno opslužuju ugostiteljske objekte na području cijele BiH. Pored široke palete proizvoda koja svakodnevno raste, Megamix nudi i savjetodavne usluge iz segmenta gastro/ugostiteljstvo, kao i usluge call centra, a sve kako bi klijentima pomogli da diferenciraju svoju ponudu, privuku više gostiju i pruže uslugu po kojoj će biti prepoznatljivi
Megamix d.o.o. iz Sarajeva je domaća kompanija, lider na tržištu u segmentima gastro i horeca. Postoji već više od 25 godina koje su obilježene uspjesima, inovacijama i uspješnim partnerskim saradnjama.
Specijalizirani su za distribuciju proizvoda za ugostiteljstvo. Kontinuirano postavljaju nove trendove kako bi korisnicima gastro i ugostiteljskih usluga osigurali vrhunski gastronomski užitak. Jedan od glavnih ciljeva Megamixa je uspostaviti nove trendove u ugostiteljstvu i učiniti da se i u ugostiteljskim objektima u Bosni i Hercegovini pruži osjećaj kao u najboljim restoranima na svijetu.
Transparentnim i partnerskim odnosnom, u svakom trenutku su na usluzi svojim kupcima sa isporukama u roku od 24 sata, svakodnevno opslužuju ugostiteljske objekte na području cijele BiH. Pored široke palete proizvoda koja svakodnevno raste, Megamix nudi i savjetodavne usluge iz segmenta gastro/ugostiteljstvo, kao i usluge call centra, a sve kako bi klijentima pomogli da diferenciraju svoju ponudu, privuku više gostiju i pruže uslugu po kojoj će biti prepoznatljivi.
Glavna snaga Megamixa jesu ljudi – tim educiranih profesionalaca, koji imaju integritet, hrabrost i visoko razvijenu sposobnost inoviranja. Megamix se svakodnevno trudi kreirati okruženje u kojem će se ljudi osjećati dobro, zadovoljno i motivisano, a kupci i partneri imati osjećaj sigurnosti rada sa partnerom koji je uređen i transparentan sistem, koji svoju ulogu shvata na jedan seriozan način.
U razgovoru sa osnivačem i direktorom Megamixa, Senadom Misimovićem, razgovarali smo o budućim planovima Megamixa, ali i pogledu na posljedice pandemije i distribuciju u cjelini.
Kakve su se sve promjene desile u Megamixu, domaćoj bh. kompaniji, koja uspješno posluje za velikim internacionalnim klijentima?
Sve ozbiljne kompanije u svom modelu poslovanja etabliraju inovaciju i prilagodljivost kao elementarne pretpostavke za održivo poslovanje i razvoj.Postulat koji važi za svaku kompaniju na svijetu je da bez kontrole rizika nema održivog poslovanja.
U skladu sa tim i na liniji regionalnih i svjetskih trendova, dogodile su se brze promjene koje su kapital Megamixa praktično u hodu usmjerile, sa poslova koji su manje profitabilni na poslove koji će obezbijediti veću profitabilnost. To je za menadžment Megamixa bila vrlo jednostavna poslovna odluka.
Kakve su sve promjene desile na bh. tržištu kada je u pitanju distribucija?
Distribuciju treba posmatrati kao važan segment marketing mixa, a ne kao poslovnu aktivnost koja određenu robu distribuira od tačke A do tačke B. U tom kontekstu, distribucija je vrlo složen i skup posao, jer pored čiste logistike podrazumijeva i određene prodajne aktivnosti, kao i aktivnosti naplate potraživanja.
Ako Megamix ili bilo koja druga kompanija nema optimalan logistički i ukupni trošak distribucije, vrlo teško se može takmičiti na domaćem, regionalnom i evropskom tržištu. Biti konkurentan znači biti inovativan, prilagodljiv i sofisticirano i kontinuirano ulagati u ljudske i materijalne resurse. Ovo je lako napisati, ali teško izvršiti. Oni koji to uspiju i koje tržište verificira su – pobjednici.
Kako se pandemija, i sve što je ona donijela, odrazila na vaše poslovanje?
Megamix je kompanija koja ima dugu i ozbiljnu poslovnu historiju. U svom planu poslovanja uvijek smo u kalkulaciji imali cikluse u poslovanju kao vrlo važnu poslovnu zakonitost. To je konkretno značilo da Megamix uz nužno prestrojavanje, bez posljedica može prevazići svaki poslovni izazov, uključujući i pandemiju.
Ne želim da zvuči kao fraza, ali svaka poslovna neusklađenost, neovisno da li smo mogli ili nismo mogli utjecati na istu, je poslovna šansa.
Na koji način je organizovan rad Megamixa, šta je ključno za uspjeh na izazovnom tržištu?
Megamix je orijentisan prema svojim poslovnim partnerima. To je bazni postulat našeg poslovanja. Da bi obezbijedili optimalan stepen zadovoljstva naših kupaca i dobavljača, aktivnosti svakog odjela Megamixa predstavljaju sinhroniziran proces baziran na procedurama. Uglavnom svaki proces Megamixa ima dinamiku, kontrolu, mjerljiv je i vidljiv. Sve pobrojano nam omogućava da iz grešaka učimo i da kontinuirano i planski unapređujemo performanse.
Tržište jeste izazovno, ali je i sa jako mnogo potencijala.
U tom kontekstu, poslovna projekcija pokazuje da će Megamix do kraja ove godine ostvariti dvocifren rast u odnosu na prošlu godinu u svakom segmentu poslovanja.