Auchan Retail Portugal testira autonomnog robota koji je sposoban da identifikuje artikle van zaliha i detektuje probleme na etiketama proizvoda na policama trgovina, navodi se u izvještaju kompanije Jornal Economico.
Trgovac ovaj pilot projekat sprovodi u partnerstvu sa tehnološkom kompanijom Trak, u cilju primjene seta autonomnih rješenja za online nadgledanje radnji, a u cilju bolje usluge kupaca i veće produktivnosti.
Robot se trenutno može videti u redovima između polica objektu u Alfragidu, navodi se u izvještaju, a do 2021. godine ovaj projekat će biti proširen na 34 prodavnice Auchan u Portugalu.
Druga faza
U drugoj fazi, trgovac ima za cilj da pomoću robota mapira prodavnicu, olakšava prikupljanje proizvoda za online narudžbe i kupcima omogući interaktivnu mapu sa lokacijom svakog artikla u prodavnici, navodi se u izvještaju.
TASC (Technologi at Customer Service) tehnologija razvijena je u saradnji sa njemačkom robotskom kompanijom MetraLabs i drugi je takav robot u Evropi.
Robot tri puta dnevno šeta između polica hipermarketa, kako bi prikupljao i prenosio informacije u stvarnom vremenu.
Uz pomoć robota, timovi mogu brzo i efikasno da djeluju, dopunjujući police i postavljajući oznake koji nedostaju, ali i preslažući artikle na policama da bi se stvorio dodatni prostor, u skladu sa specifičnim ritmom potrošnje u prodavnici.
Izvor: esm