Reckitt Benckiser – potražnja za dezinfekcionim sredstvima povećala kvartalnu prodaju, online skok 60%

0
190

Kompanija je saopćila da očekuje visoke jednocifrene rezultate u 2020. godini.

Proizvođač sredstava za domaćinstvo Reckitt Benckiser izvijestio je o tromjesečnim rezultatatima višim od očekivanih, potaknutih izuztenom prodajom dezinfekcionih sredstva Lisol i Dettol tokom pandemije koronavirusa.

Uporediva prodaja za tri mjeseca, zaključno sa 30. junom, porasla je za 10,5%, više od prognoziranih 7,8%.

Kompanija je također saopćila da očekuje visoke jednocifrene rezultate u 2020. godini.

Pandemija je, kako se navodi, ublažila pritisak na poslovanje, koji se teško nosio sa intenzivnom konkurencijom u zdravstvenom i higijenskom sektoru.

Promjena navika

Ljudi sve više čiste svoje domove i peru ruke kako bi se zaštitili od koronavirusa, i to je trend koji očekujemo da će se nastaviti i kad ljudi budu provodili manje vremena u zatvorenom prostoru, izjavio je direktor kompanije, Lakman Narasimhan.

Zabilježen je i porast online kupovine, za više od 60% u prvoj polovini godine, koja sada čini oko 12% neto prihoda grupe.

Prilagođeni prihod je dostigao 6,91 milijardi funti, iznad prognoze od 6,81 milijardi funti.

Kompanija je također najavila da planira da uloži dodatnih 100 miliona funti tokom naredne dvije godine kako bi ubrzala rast svojih brendova za dezinfekciju.

Izvor: esm

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here