Danas se održava 6 FMCG Summit Skopje 2020, najveći događaj u trgovinskom sektoru u Makedoniji, u organizaciji magazina InStore i agencije Kliker Marketing.
Namijenjen je trgovcima, proizvođačima, distributerima, srodnoj industriji i svim profesionalcima u FMCG sektoru kojima je stalo do poznavanja trenutnih trendova, proširivanja vidika i nadogradnje znanja. Na Summitu je registrirano više od 800 sudionika.
Po prvi put, zbog novonastale situacije, Summit je online i možete ga besplatno gledati, čime ga čini dostupnim mnogo široj publici.
6 FMCG summita u Skopju 2020. možete pratiti na linku: YouTube – i na sljedećim platformama:
LinkedIn @InStore – MK
FB @instoremk
Zoom
Key note je dr. Nadja Zheksembaeva, vlasnica firme, edukatorica, govornica i autorica. Njezin je uži interes i specijalizacija na polju ponovnog pronalaska. Kao savjetnica, Nadja pomaže organizacijama kao što su The Coca-Cola Company, Henkel, ENRC PLC, IBM, CISCO, Erste Bank, Knauf Insulation, Vienna Insurance Group i mnogim drugima da pronađu svoje proizvode, procese i prakse vođenja.
Govornici su:
–Antonio Zrilić, stručnjak za logistiku i osnivač kompanije “Logico”;
–Kina Demirel, direktorica marketinške komunikacije i upravljanja odnosima s klijentima u kompaniji Migros Ticaret A.Ş.
–Ivan Krušković, SEFF Commercial Leader Adriatic’s Nielsen
–Mitka Mojsovska, direktorica finansija “KOLA” Skopje
–Ana Jeličić, partner i viši voditelj DesignThinkers Academy Adriatic
– Petar Ćorluka, vlasnik “Violete”, BiH
–Jelena Knežević Vlahović, savjetnica za organizacijski razvoj, bila je odgovorna za upravljanje kategorijama u Mercator S i Delhaize
–Polikarp Arsenovski, osnivač i generalni direktor THRIVITY-a
–Filip Stanković, Znanstvenik za karakterizaciju proizvoda, Međunarodni odjel za istraživanje i razvoj Philip Morris, Neuchatel Švicarska
Generalni pokrovitelj Summita je Atlantis. Sponzori su: Pringles, Sütaş, Ramstore, NLB banka, Pivara – Skopje, Pakomak, THRIVITY i GURMANO.