Zvjerići 3 nadmašili očekivanja – euforija i humanitarni doprinos rastu iz dana u dan

Zvjerići 3 nadmašili sva očekivanja! Euforija među djecom i roditeljima iz dana u dan sve više raste, potvrđujući da su Zvjerići postali omiljeni prijatelji malih kolekcionara širom Bosne i Hercegovine. Treći nastavak Zvjerića nadmašio je prethodne, izuzetno uspješne programe vjernosti za djecu kompanije Konzum, privlačeći pažnju mališana i njihovih roditelja na jedinstven način. U nešto više od mjesec dana zavladala je prava groznica za plišanim likovima, čija prodaja dnevno doseže gotovo 3.000 komada.

Poseban akcenat programa ostaje njegov humanitarni karakter kao važan dio svih lojalti inicijativa Konzuma. Dio sredstava od prodaje plišanaca kao i prethodnih godina bit će doniran Udruženju “Srce za djecu oboljelu od raka”, s kojim Konzum već dugi niz godina uspješno sarađuje. Na taj način, svaki kupljeni Zvjerić nije samo omiljena igračka, nego i podrška onima kojima je pomoć najpotrebnija, prilika da djeca i roditelji učestvuju u stvarnoj promjeni i pruže podršku malim herojima u njihovoj borbi.

„Zvjerići su nadmašili sva naša očekivanja i oduševili mališane širom BiH. Posebno nam je zadovoljstvo što, kroz ovaj program, igru i edukaciju možemo povezati s humanitarnim djelovanjem donirajući dio sredstava Udruženju ‘Srce za djecu oboljelu od raka’. Na taj način pokazujemo da naši projekti vjernosti nisu samo zabava i radost za djecu, nego i prilika da zajedno s našim kupcima doprinesemo važnim društvenim ciljevima i pružimo podršku onima kojima je ona najpotrebnija“ izjavio je Haris Omeragić, direktor Sektora tradinga i category managementa.

Podsjećamo, da kupci Konzuma i Mercatora imaju priliku sakupljati naljepnice pri svakoj kupovini do 27. oktobra, a plišane Zvjeriće moguće je kupiti po promotivnoj cijeni sve do 10. novembra ili do isteka zaliha.

Kroz igru sa Zvjerićima, djeca potiču maštu, komunikaciju i kreativnost. Plišani likovi omogućavaju mališanima da kroz kolekcionarstvo razvijaju vještine odgovornosti i radost dijeljenja, ali i istovremeno zajedno sa roditeljima postaju dio veće humanitarne priče.

Konzum i kroz ovu sezonu Zvjerića 3 potvrđuje svoju posvećenost edukaciji, zabavi i društvenoj odgovornosti, spajajući igru i humanost u jedinstvenu priču za djecu i njihove porodice