Britanski trgovački lanac Tesco prodao je u posljednjih godinu dana mnogo više povrća nego što je to bio slučaj ranije.
Kupus, špinat i prokula postali su izuzetno popularni, u vrijeme kada su se kupci fokusirali na spremanje hrane kod kuće, saopćeno je iz najjačeg ostrvskog lanca supermarketa.
U 2020. godini se uvjerenje da je povrće dobro za zdravlje i imunitet još više usadilo u društvu, pa su i akcije Meat Free Monday (bezmesni ponedjeljak) i Veganuary (veganski januar) postale sve popularnije.
Tesco je iz ovih razloga morao da proširi mrežu snabdijevanja zbog povećane potražnje za povrćem.
Najveći porast prodaje zabilježen je u kategoriji praziluka, a značajno je porasla i potražnja za kupusom, brokulom i prokulom. Od prvog “lockdowna”, odnosno karantina u martu 2020. godine, Tesco je povećao prodaju praziluka za 30%, kupusa za gotovo 25%, brokule za 20%, prokule za 10%, kelja za 10% i špinata za skoro 10%.
izvor: esmmagazine
foto: pixabay