Slovenija: Internet prodaja u Pivovarni Laško Union porasla za 400%

Iako inače nepovoljna situacija u vezi sa koronavirusom, donijela je pozitivne aspekte u Pivovarni Laško Union, gde ističu lojalnost slovenskih potrošača i četvorostruki rast internet prodaje.

Razvoj događaja u vezi sa širenjem infekcije Covid-19, na nivou matične grupe Heineken i u Pivovarni Laško Union (PLU) se pomno prati, rekao je David Zappe, direktor marketinga u PLU.

I globalno i lokalno, morali smo da se suočimo sa značajnim padom potražnje, a time i prodaje. Otprilike polovina našeg tržišta, vezana za prodaju u HoReCa sektoru, “umrla” je preko noći. Posljednjih mjeseci prilagodili smo se situaciji, naprimjer, na nekoliko dana smo zatvorili određene proizvodne linije i u Pivovarni Laško i u Pivovarni Union, objašnjava Zappe.

S druge strane, ističu da je pozivitna vijest u cjelokupnoj situaciji, prije svega, rast prodaje na internetu. Naime, prodaja na mreži je porasla za 400% ove godine na portalu rundasekunda.si. U PLU očekuje da će se trend naručivanja putem interneta nastaviti i u budućnosti.

Ljudi su socijalna bića koja vole da uživaju u jednostavnim stvarima, poput ćaskanja dok piju u popularnom baru. Konzumacija piva u velikoj mjeri zavisi od socijalnih interakcija, koje su nažalost u ovo doba vrlo ograničene. Za PLU, gotovo polovina prihoda na godišnjem nivou predstavlja HoReCa sektor, rekao je Zappe.