Nestlé ulaže 3 milijarde eura u nacrt za zaštitu životne sredine

Iz sjedišta švajcarskog koncerna Nestlé, najavili su da će izdvojiti 3 milijarde eura za klimatski plan za zaštitu životne sredine

Prehrambeni gigant fokusirat će se, prije svega na mehanizme za obnovljivu poljoprivredu i obnovljive izvore energije, kako bi do 2050. godine postali “ugljenik neutralna” kompanija.

U narednih pet godina, Nestlé će za ovaj nacrt uložiti 3,2 milijarde CHF ili nešto manje od 3 milijarde eura, s ciljem da emisiju gasova prepolove do 2030. godine. Borba protiv klimatskih promejna više ne smije da čeka, niti smijemo da sjedimo skrštenih ruku. Ovaj plan je ključan za budući uspjeh naše kompanije, rekao je Mark Schneider, CEO.

Klimatski plan kompanije podijeljen je na tri segmenta – 1,1 milijarda eura biće uloženo u jačanje obnovljive poljoprivrede kroz sopstveni lanac snabdjevanja. Pored toga, švajcarska kompanija će investirati u obnovljive izvore energije. Nestlé poseduje 800 kancelarija širom svijeta u 187 zemalja i tokom narednih pet godina želi da dođe do tačke u kojoj će se sve filijale napajati obnovljivom energijom.

Treći segment odnosi se na poboljšanje i povećanje asortimana prije svega biljne hrane i pića. Sve veći broj brendova koji nemaju štetne emisije ugljen dioksida, a koje kompanija nudi svojim potrošačima, su prilika za borbu protiv klimatskih promjena. U proizvodnji hrane na biljnoj bazi „Garden Gourmet“ kao i „Garden of Life“ neće biti štetnih emisija ugljen dioksida do 2025. godine. Pored toga, brendovi kao što su „Nespresso“, „S.Pellegrino“, „Perrier and Acqua“ i „Panna“ takođe će postići cilj nulte emisije ugljen dioksida do 2022, dok će ostatak kategorije Nestlé Waters takav cilj dostići do 2025. godine.

Kao potpisnica povelje „Kompanije protiv globalnog zagrevanja od 1,5°C“ (Business Ambition for 1.5°C) Ujedinjenih nacija, kompanija Nestlé jedna je od prvih koja je objavila detaljan plan o svojim koracima u borbi protiv klimatskih promjena. Kompanija preduzima mjere kojima želi da prepolovi emisije štetne po prirodu do 2030. godine, dok do 2050. godine planira dostignuće nultog utjecaja na životnu sredinu, uprkos rastu kompanije.

Nestlé će se fokusirati na podršku poljoprivrednicima i dobavljačima u napretku regenerativne poljoprivrede tako što će u narednih deset godina zasaditi stotine miliona stabala i uspješno sprovesti prelazak kompanije na 100% obnovljive izvore električne energije do 2025. godine. Pored toga, Nestlé kontinuirano povećava broj brendova koji u svojoj proizvodnji ne emituju ugljen dioksid.

izvor: InStore

foto: Nestlé