Pernod Ricard predstavio “muzičko vino”

Brend vina Headline Acts pod vlasništvom kompanije Pernod Ricard najavio je ulazak na novozelandsko tržište.

Brend se fokusira na muziku i sprovođenju inicijativa koje imaju za cilj da pomognu ambicioznim muzičarima da se predstave i nastupaju na raznim festivalima i događajima.

“Oduševljeni smo što možemo da objavimo lansiranje našeg novog vina Headline Acts, dizajniranog da slavi muziku i podrži ambiciozne muzičare sa Novog Zelanda. Ne možemo biti srećniji oko iskustva i publiciteta koje će ovo vino i nova partnerstva donijeti mladim muzičarima. Naš glavni cilj je podrška lokalnim umjetnicima”, rekao je Eric Thomson, direktor globalnog marketinga za Pernod Ricard Vinemakers.

Headline Acts nudi četiri sorte vina – The Rosé Bubbles sa notama maline, crvene jabuke i citrusa, The Sauvignon Blanc sa tropskom aromom, kao i Rosé i Shiraz u kojima kupci mogu pronaći ukuse jagode i trešanja, malina i šljiva.