Schwarz grupa, koja upravlja lancima Lidl i Kaufland, prijavila je prodaju od 154,1 milijardi eura u finansijskoj 2022. godini, što je povećanje od 15,4% na godišnjem nivou.
Lidl je prošle godine prijavio prodaju od 114,8 milijardi eura, što je povećanje od 13,8% u odnosu na prethodnu godinu. Internet prodaja diskontera iznosila je 1,9 milijardi eura, što je povećanje od 8,5% u odnosu na prethodni period.
Kaufland je prošle godine prijavio prodaju od 31,8 milijardi eura, što je povećanje od 16,1%, podstaknuto integracijom bivših Realovih prodavnica.
Na kraju finansijske godine, Schwarz Group je upravljala sa ukupno 13.700 prodavnica, što je povećanje od 400 u odnosu na prethodnu godinu.
Pored toga, proizvodne kompanije u okviru Schwarz grupe isporučile su Lidlu i Kauflandu robu u vrijednosti od oko 3,4 milijarde eura, što je povećanje od 29,7% u odnosu na prethodnu godinu.
Grupacija je prošle godine uložila oko 8 milijardi eura i u strateške projekte i u digitalizaciju, a aktivnosti su se prvenstveno fokusirale na unapređenje lanca snabdijevanja, proširenje filijala i modernizaciju, dodala je kompanija.
Izvor: esmmagazine
Foto: Schwarz Group