Njemačka: HelloFresh se širi i na japansko tržište

Strani mediji prenose da kompanija HelloFresh priprema širenje poslovanja i na Japan, kao i da su već u potrazi za novim generalnim direktorom

Iz HelloFresha procenjuju da će tokom narednih pet do sedam godina, prodaja porasti sa 3,6 na 10 milijardi eura, pa je berlinska kompanija pripremila ambiciozno širenje poslovanja i na inostrana tržišta.

Tokom pandemije koronavirusa, HelloFresh je zabilježio odlične poslovne rezultate, jer su kupci širom svijeta koristili usluge dostave hrane na kućnu adresu. Pored toga, akvizicije manjih konkurenata u SAD-u doprinijele su također stabilnom poslovanju. Do 2025. kompanija planira da poveća opseg dostavnih obroka (predmeta) sa 500 na 2000.

HelloFresh je aktivan u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Austriji, Švajcarskoj, Holandiji, Belgiji, Luksemburgu, Švedskoj, Francuskoj, Australiji, Novom Zelandu, Kanadi, Danskoj, a uskoro i u Japanu.