Njemačka: Beiersdorf sa rastom prodaje od 2% u prvih devet mjeseci

Podstaknuta snažnim rezultatima u Derma segmentu, prodaja Grupe dostigla je 7,5 milijardi eura u prvih devet mjeseci 2025. godine, što predstavlja organski rast od 2,0%.

Consumer Business segment zabilježio je organski rast prodaje od 2,0% u prvih devet mjeseci godine, dok je nominalno prodaja ostala na nivou prošle godine – 6,3 milijarde eura.

U ovom periodu, NIVEA je ostvarila organski rast prodaje od 0,6%, dok su brendovi Derma segmenta, Eucerin i Aquaphor, nastavili osvajati tržišni udio u svim regijama. U prvih devet mjeseci, Derma poslovanje ostvarilo je impresivan organski rast prodaje od 12,3%.

Luksuzni brend La Prairie zabilježio je pad organske prodaje od 7,2% u prvih devet mjeseci 2025. godine, ali se u trećem kvartalu vratio na rast, s organskim rastom od 1,6%.

Segment Health Care, koji obuhvata brendove Hansaplast i Elastoplast, ostvario je organski rast prodaje od 8,8%.

– Zadovoljni smo izvanrednim rezultatima našeg Derma poslovanja. To dokazuje da možemo nastaviti nadmašivati konkurenciju i ostvarivati dvocifreni rast. Kada je riječ o brendu NIVEA, poduzimamo odlučne korake kako bismo ponovo pokrenuli rast u zahtjevnom tržišnom okruženju. Širenjem fokusa na njegu kože i jačanjem segmenta dezodoransa kao strateškog stuba rasta, učvršćujemo poziciju brenda NIVEA za dugoročni uspjeh. Naša strategija za NIVEA brend ostaje na pravom putu. U trećem kvartalu 2025. godine primijetili smo daljnje usporavanje tržišta njege kože, naročito na tržištima u razvoju, zbog čega sada očekujemo organski rast prodaje u našem Consumer segmentu od oko 2,5% za cijelu godinu – poručio je Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Beiersdorf