Moet Hennessy i Campari započinju online prodaju pića

Moet Hennesy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.

Francuski proizvođač vina i žestica Moet Hennessy najavio je u utorak da će s talijanskim Camparijem osnovati zajedničku kompaniju koja bi trebala prerasti u vodeću evropsku kompaniju za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima.

Moet Hennesy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.

Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moet Hennessyju za 25,6 miliona eura, a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.

Talijanska će kompanija na zajedničku kompaniju prenijeti svoj udio u Tannicu, koji se fokusira na internetsku prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udjelom u tom segmentu od 30 posto.

Tannico također posjeduje većinski udio u Ventealapropriete.comu, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijaliziranoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.

Novu kompaniju vodit će Marco Magnocavallo, trenutni predsjednik uprave tvrtke Tannico, koja će zadržati status ključnog manjinskog dioničara. (Hina)