M&M’S se posvećuje stvaranju inkluzivnijeg svijeta

Brend M&M’S, dio kompanije Mars, Incorporated pokreće globalnu platformu usmjerenu na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom svijeta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.

U namjeri da podstakne prihvatanje i njegovanje različitosti među ljudima bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost ili zajednicu u kojoj žive, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila globalnu posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg svijeta za sve.

M&M’S, brend prepoznatljiv po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, kroz svojih 80 godina postojanja predstavlja sinonim za zabavu i raznovrsnost. Težeći da nastavi ka tome i poboljša promovisanje inkluzije u svijetu, sada ima za cilj da do 2025. godine kroz moć zabave uključi sve i poboljša osjećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom svijeta, navodi se u saopštenju.

Kao dio ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umjetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osjetili pripadnost.

“Mnogobrojne studije pokazale su da je naša želja da budemo prihvaćeni jaka koliko i želja da budemo voljeni i ona je zajednička za sve ljude, bez obzira na njihove različitosti. Upravo to je ono što nas kao kompaniju motiviše da budemo pokretači pozitivnih promjena, iskoristimo svoj glas i svoje napore usmjerimo ka stvaranju boljeg svijeta za sve. Tome u prilog govori i nova svrha M&M’S-a – da poveže ljude širom svijeta pomažući im da sagledaju svoje razlike i inspirišući ih da prevaziđu barijere koje ih sprečavaju da se osjećaju kao dio zajednice”, istakla je Vanja Vagić, menadžerica korporativnih poslova kompanije Mars.

“Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svijet u kome se svako osjeća prihvaćeno, M&M’S prolazi kroz određene promjene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M’S bombonica kako bi se prikazalo da je suština u tome što smo svi različiti. Također, napravljen je svjež i moderan osvrt na izgled likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva”, kažu iz kompanije.

Kompanija Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unaprijedili svoje poslovanje, ali i podigli svijest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsjedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je dio organizacije UN Women.