Predavač: Darko Lukić, direktor amcc
Unaprijedite svoja znanja sagledavajući najnovijih trendove u razvoju maloprodajnih formata i upoznavanjem sa projekcijama kako će izgledati trgovina
CILJEVI RADIONICE
- Usavršite svoja znanja iz oblasti kreiranja komercijalne politike, korporacije prema ključnim kupcima;
- Unaprijedite svoja znanja iz oblasti unapređenja profitabilnosti ključnih kupaca;
- Poboljšajte svoje rezultate primenjujući 8 faza pregovaranja: od otvaranja do zaključivanja pregovora;
- Unaprijedite pregovaračku uspješnost tima koji predvodite u pregovorima sa ključnim kupcima;
- Unaprijedite svoja znanja sagledavajući najnovije trendove u razvoju maloprodajnih formata do 2023. i upoznavanjem sa projekcijama kako će izgledati trgovina 2040. godine.
KOME JE NAMIJENJENA?
Prodajnim profesionalcima u velikim korporacijama, te malim i srednjim preduzećima, na sljedećim pozicijama:
- KA menadžer
- senior KA menadžer
- menadžer prodaje
AGENDA
09.00-10.30
Prodajni proces i faze prodajnog procesa:
• Kako uspješno identifikovati ključnog kupca i njegove potencijale?
• 6 faza procesa prodaje ključnom kupcu
10.30-10.45
Pauza
10.45-12.15
Komercijalna politika i direktna profitabilnost kupca:
• Kako izgleda uspješna komercijalna politika prema ključnim kupcima;
• Upravljanje profitabilnošću ključnih kupaca.
12.15-13.15
Pauza
13.15-14.45
Pregovaranje 2.0 Šta želimo postići sa svakom od 8 faza pregovaranja?
• Ključne metode i tehnike 8 faza pregovaranja;
• Timsko pregovaranje i uloge u timskom pregovaranju
15.00-16.00
Najnoviji trendovi u razvoju maloprodajnih formata:
• Najsavremeniji maloprodajni trendovi u Evropi: Lidl i „Evropske zvijezde u usponu“
• Najnoviji trendovi razvoja on-line prodaje: Alibaba, Amazon GO Grocery…
• Kako će izgledati trgovina u budućnosti?
O PREDAVAČU
Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, upravljanja ključnim kupcima, prodaje, vođenja, motivacije, tradicionalnog i digitalnog marketinga. Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria i Henkel Srbija.
Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sjevernoj Makedoniji i u BiH.
Pružao je usluge savjetovanja, mentorstva i edukacije sljedećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre,
Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International,
Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina,
AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd…
Na listi je konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća i predavač na Mokrogorskoj školi za menadžment.
Maratonac i triatlonac, sa 27 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).
INFORMACIJE I PRIJAVE
Adaleta Gugač
menadžer projekta
adaleta.gugac@altermedia.ba
mob.tel +387 62 990 878 ili (033) 710 616