2021. godina za Hyundai je definitivno godina noviteta, pa nakon i10, i20, i30, Kone, Santa Fe-a i Tucsona na bh tržištu predstavljena je i nova Elantra, tačnije sedma generacija ovog kompaktnog sedana sa novom platformom.
Elantru na koreanskom tržištu zovu Avante, a o kakvom modelu se radi dovoljno govori činjenica da je jedan od najprodavanijih Hyundai modela ikad sa 13,8 miliona prodanih jedinica.
Elantra je najveću slavu dostigla na američkom tržištu, pa i ne čudi činjenica da je svoju svjetsku premijeru imala u Hollywoodu, te da je u nekoliko navrata osvojila američku nagradu COTY za najbolje vozilo Sjeverne Amerike. Hyundai Elantru sa punim pravom možemo nazvati omiljenim sedanom Sjeverne Amerike.
Snažni i futuristički vanjski izgled vozila reflektuje novi Hyundai dizajnerski identitet takozvanu “Sportsku senzualnost”.
U poređenju sa prethodnim modelom nova Elantra je duža za 30 mm, međuosovinski razmak je veći za 20 mm, te šira je za 20 mm, što je čini jednom od najprostranijih vozila u segmenta. Prtljažni prostor Elantre iznosi 402 litra također je jedan od većih u segmentu. Hyundai je za ovaj kompaktni sedan predvidio za novu generaciju, kupce koji se ne boje promjena, koji su pragmatični i koji jednostavno vjeruju sebi, a ne onome što im nameće tradicija i slično.
Nova Elantra u potpunosti je promjenjena i unaprijeđena izvana i iznutra. Parametarska rešetka u obliku dijamanta reflektuje svjetlo iz različitih uglova. Široka prednja maska integrisana sa prednjim svjetlima i nešto spuštenijim prednjim branicima i agresivnim krovom čini vozilo vizuelno još većim. Zadnja svjetla prepoznatljivog H – oblika se prostiru dužinom zadnjeg dijela vozila.
Unutrašnjost Elantre je drastično promjenjena i izgleda luksuznije. Niska, široka struktura također pruža dovoljno unutarnjeg prostora. Veliko sučelje koje se sastoji od dva skladno povezana 10,25-inčna ekrana poboljšava futuristički osjećaj automobila. Unutrašnjost vozaču daje pristup posljednjoj tehnologiji i pouzdanost pri korištenju iste.
Hyundaijeva treća generacija platforme vozila također dramatično poboljšava cjelokupni dizajn, sigurnost, učinkovitost, snagu i vozačke performanse Elantre iz 2021. godine. Nova Elantra teži manje, ima bolju potrošnju goriva i jača je u odnosu na prethodnu generaciju, zahvaljujući novoj platformi. Ova platforma također je omogućila inženjerima da spuste težište Elantre radi agilnijeg upravljanja. U slučaju sudara, ova platforma poboljšava sigurnost jer koristi strukturu višestrukog opterećenja.
Kada je sigurnost u pitanju tu nema kompromisa tako Elantra sada posjeduje napredne sisteme poput onih koji se nalaze kod Tucsona i Santa Fe-a. Hyundai SmartSense napredni sigurnosni sistemi koje možemo pronaći su FCA (sistem spriječavanja prednjeg udara sa detekcijom pješaka ispred vozila pravovremeno), LKA ( pomaže prilikom izlaska vozila iz trake tako što lagano ispravlja upravljač ukoliko je potrebno), LFA ( sistem zadržava vozilo u sredini trake na autoputu ili na gradskim ulicama), HBA (sistem automatskog uključenja/isključenja dugih svjetala), DAW (sistem upozorenja vozača) i još mnogo drugih naprednih sistema.
VII generacija Hyundai Elantre po prvi put u ponudi će imati hibridnu verziju modela. U Bosni i Hercegovini trenutno je dostupan 1.6 DPI (benzinski motor) sa 122 KS, te šesto brzinskim manualnim ili elektronski kontrolisanim CVT mjenjačem.
Kada su paketi opreme u pitanju u ponudi je pet paketa i to: Trend, Style, Premium, Elegance i Lux. Početna cijena ovog modela kreće od 38.340 KM sa PDV.