Holandski trgovački lanac Albert Heijn najavio je da će proširiti svoju paletu vegetarijanskih, veganskih i biljnih proizvoda sa 70 novih proizvoda PL kategorije, kako bi udovoljio sve većim zahtjevima kupaca.
Novi asortiman, koji će biti predstavljen tokom ovog mjeseca, uključuje proizvode pogodne za doručak, ručak i večeru.
Potrošnja povrća i vegetarijanskih proizvoda među holandskim potrošačima sve više raste – naime, više od 50% Holanđana usvojilo je metod fleksibilne prehrane, saopćili su iz trgovačkog lanca.
Anita Scholte Op Reimer, direktorka za kvalitet i održivost u Albert Heijnu, izjavila je: Jedno vrijeme meso je igralo vodeću ulogu na našim tanjirima, a ovaj trend se izmijenio posljednjih godina. Češćom konzumacijom vegetarijanskih i biljnih proizvoda, možemo zajednički da smanjimo emisiju CO2.
Novi asortiman proizvoda uključivat će, između ostalog i veganski sir, namaze od povrća i veganske mesne alternative.