7. FMCG RETAIL SUMMIT: Razumijevanje potrebe kupaca i izazovi sa kojima se susreće mesna industrija u BiH!

Panel diskusijom otvoren je i četvrti blok 7.FMCG RETAIL SUMMIT-a.

Razgovor je bio sa predstavnicama bh. proizvođača mesa i mesnih prerađevina. Fokus je na pogled i perspektivu mesne industrije na domaćem i inostranom tržištu, a u panelu su govorile: Elma Ganić – vođa marketinga Perutnina Ptuj d.o.o. BiH, Merima Dževdetbegović – zamjenik direktora kompanije Menprom i Emina Džafić – Krpan – direktorica marketinga Akova Group.

Panel diskusija ” Perspektiva mesne industrije na domaćem i inostranom tržištu”

Organizatori FMCG RETAIL SUMMITA, InStore magazin i marketinška agencija Altermedia svake godine dodijele i posebna priznanja istaknutim FMCG profesionalcima. Tako je ove godine priznanje za doprinos FMCG industriji  dodijeljeno Petru Ćorluki, vlasniku kompanije Violeta. Posebno priznanje svake godine dodjeljuje se i Category Managerima, koji su također zaslužni za uspješno poslovanje i doprinos u cjelokupnom RETAIL lancu poslovanja.

Ono što organizatori s ponosom ove godine ističu jesu i priznanja ”Naši heroji”, koje će biti uručeno predstavnicima trgovačkih lanaca, u ime svih zaposlenih u istim, a za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih pandemijom i zaslugama svih radnika u trgovinama.

Konferenciju smo zatvorili jednom od najvažnijih tema, a to je ”Razumijevanje potrebe kupaca, tajna uspjeha: inovacija, odnos i briga o kupcu” – Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lanaca u BiH: Nihad Imširović – direktor Konzum BiH, Edin Ibrahimović – izvršni direktor za biznis operacije Bingo d.o.o. Tuzla, Ivan Protega, Retail Manager @JYSK i Maida Livnjak – direktorica maloprodaje iNovine.

Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lananca u BIH

Zbog ograničenog broja gostiju prenos smo prilagodili i online platformi – pratite nas putem našeg youtube kanala!