Kompanija je od nedavno ostvarila i sljedeću važnu prekretnicu u oblasti održivosti – Fairtrade pečat oznaku su dobile i najpopularnije ružičaste Manner napolitanke.
Ljubitelji roze poslastice novo pakovanje napolitanki mogu da vide u novoj kampanji koja će se emitovati na slovenačkim TV kanalima do 3. aprila 2022. U novoj reklami prikazani “su mali trenuci sreće koje svuda možemo da podijelimo sa našim najmilijima. U šetnji prirodom ili kod kuće uz šoljicu čaja ili kafe.” Tako su pink Manner vafle u pakovanju od 75 g, sa Fairtrade pečatom su glavna zvijezda reklame.
“Sa Fairtrade pečatom, koji postepeno stavljamo na ambalažu sopstvenih brendova, želimo da pokažemo ljubiteljima pink Manner konditorskih proizvoda da želimo da im ponudimo samo najbolje. Ovo je još jedan korak bliže da Manner postane prepoznatljiv kao društveno odgovorna kompanija”, rekao je Aleksandar Lipovšek, direktor Mannera za jugoistočnu Evropu.