Kompanije Fructal i Radenska potpisale su ugovor o saradnji, prema kom Radenska tokom maja preuzima promociju prodaje Fructalovih proizvoda u HoReCa prodajnom kanalu za teritoriju Slovenije.
Ovaj potpisan ugovor predstavlja povezivanje dva velika, prepoznatljiva i prepoznata brenda u kanalu HoReCa u kategoriji sokova, nektara, pića, alkoholnih pića i gaziranih i negaziranih voda u Sloveniji, navode u saopštenju.
Goran Medić, direktor Fructala, naglasio je: ”HoReCa je kanal koji je pretrpio najveći udarac tokom zdravstvene krize. Budući da se svi radujemo što ćemo moći da se družimo, odlučili smo da promijenimo način poslovanja u ovom kanalu i budemo spremni i još jači kada se život vrati u normalu. Vjerujem da će ovo naše “spajanje” dovesti do uspješne saradnje i dugoročnog postizanja zajedničkih, ambicioznih ciljeva.”
Marian Šefčovič, izvršni direktor Radenske, rekao je tom prilikom: ”Tokom epidemije radili smo na nekoliko projekata kroz koje smo pokušali da stojimo uz naše partnere u HoReCa segmentu i podstičemo i olakšavamo njihovo poslovanje. I saradnja sa Fructalom ima istu svrhu. Uvjereni smo da sinergija tako jakih slovenačkih brendova, kao porodice Radenska i Fructal, može da pruži više koristi za sve zainteresovane strane, uključujući potrošače koji će imati pristup visokokvalitetnim proizvodima.
Obojica su se složili da se ne radi samo o saradnji na polju promocije prodaje, već i o široj saradnji, jer potpisivanje ugovora također predstavlja osnaživanje opšteg znanja i iskustva.