Schneider Electric, predvodnik u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, proglašen je četvrtom kompanijom u svijetu prema Gartnerovom popisu kompanija s najboljim opskrbnim lancima.
To je već šesti put kako je Schneider rangiran među najboljih 25, što dodatno naglašava dokazano uspješne, stalne napore kompanije u jačanju i digitalizaciji vlastitih opskrbnih lanaca.
Priznanje dolazi u poslovno iznimno teškoj godini: vođe opskrbnih lanaca širom svijeta morali su se nositi s raznim izazovima; od pandemije, vremenskih nepogoda i katastrofa izazvanih klimatskim promjenama, a bilo je i mnoštvo drugih izazova koji su od njih tražili brzo razmišljanje i još bržu prilagodbu novonastalim i dinamičnim okolnostima.
Gartnerov godišnji popis ističe vodeće kompanije u upravljanju opskrbnim lancima te naglašava njihove najbolje prakse, posebno ističući one koje svoje poslovanje usklađuju s tri makro trenda. Gartner razlikuje integrirane organizacije s naglašeno istaknutom svrhom poslovanja, transformere koji posluju vođeni željama korisnika te one koje svoje lance organizuju kao predvodnici u digitalnoj transformaciji.
“Doista je čast biti tako visoko poštovan od kolega s kojima smo zajedno na popisu najboljih u globalnim lancima opskrbe,”, izjavio je Mourad Tamoud, glavni direktor zadužen za lance snabdijevanja u Schneider Electricu. Primjenom naše strategije, koju smo nazvali STRIVE, pokazali smo iznimnu izdržljivost tokom izazovne godine. Usto, naporno radimo i na daljnjoj dekarbonizaciji našeg poslovanja, a na to potičemo i naše dobavljače, kako bismo, svi zajedno, imali opskrbni lanac bez ugljičnog otiska, najkasnije do 2050. godine.”
Nešto ranije ove godine, Schneider Electric je nagradila i organizacija Corporate Knights, proglasivši ovu kompaniju svjetskim prvakom u održivom poslovanju. Usto, Schneider Electric je najavio i ubrzavanje napora koji trebaju rezultirati ostvarenjem postavljenih ciljeva društveno odgovornog i ekološki svjesnog poslovanja, te napora za brže ostvarenje agresivno postavljenih ciljeva u smanjenju CO2 koje kompanija čini zajedno sa svima u svom partnerskom ekosistemu.
Kao dio tih napora, Schneider Electric je nedavno pokrenuo i projekt Zero Carbon, kojem je cilj smanjiti ugljični otisak u opskrbnom lancu. U okviru te inicijative, kompanija će se udružiti s najboljih 1000 dobavljača – a svi oni zajedno generiraju oko 70 posto ukupne Schneider Electricove emisije ugljičnog dioksida – kako bi, do 2025. godine u svojim proizvodnim pogonima smanjili emisije CO2 na pola današnjih. Ta inicijativa dio je Schneider Electricovih petogodišnjih (2021. – 2025.) ciljeva održivog poslovanja. To je, ujedno, i konkretan korak prema ograničavanju rasta prosječne globalne temperature na 1,5°C ili manje, do 2050. godine, što je zacrtano Pariškim sporazumom.