SAD: Lansirana aplikacija slična Tinderu – cilj je transformacija maloprodaje

Nova aplikacija po imenu "Volcanic Retail", dizajnirana po ugledu na Tinder, ima za cilj optimizaciju prodaje, olakšavajući kupcima pretragu proizvoda i kupovinu

Pružajući trgovcima ekonomičnije i efikasnije rešenje za klasifikaciju i prodaju proizvoda, kao i direktnu komunikaciju sa kupcima, ovo je prva platforma za kupovinu zasnovana na sistemu oblaka u ovoj industriji.

“Volcanic Retail pruža trgovcima i brendovima virtuelno mjesto za sastanke koje predstavlja mnogo pristupačniji i efikasniji način poslovanja”, rekao je Jeremy Brockbank, izvršni direktor kompanije Volcanic Retail.

Volcanic Retail se fokusira na tri kategorije maloprodaje u Sjedinjenim Državama: specijalizovanu i prirodnu hranu, sportsku opremu i apoteke.

Kako bi se zadovoljila potražnja na tržištu, biti će uvedene dodatne kategorije, uključujući elektroniku i razne druge vrste opreme.

Aplikacija će u sebi imati opcije kao što su alati za pronalaženje kupaca, prediktivnu analitiku zasnovanu na vještačkoj inteligenciji, stranice proizvođača na kojima će kupci moći da vide sve njihove proizvode, kao i kalendar prodaje pomoću koje kupci mogu da pristupe svim promotivnim događajima i sezonskim sniženjima kompanija.

Kupci će prilikom pretrage moći da primjene filtere kao što su certifikati trgovaca, iskustva drugih kupaca, lokacija i mnogi drugi parametri.

Pored opcije za pretragu kompanija i njihovih proizvoda, kupci će moći da direktno komuniciraju sa kompanijama putem Volcanic Messenger alatke.

Trgovci će takođe moći u realnom vremenu da vide posjete na svojim profilima i da se jave potencijalnim kupcima kako bi im pomogli oko izbora proizvoda.