Beyond Meat Inc ide u lošiji drugi kvartal, jer velika potražnja za biljnom hranom nestaje nakon nekoliko slabih testova proizvoda u restoranima i osrednjih recenzija.
Analitičari su smanjili prognoze za prodaju Beyond Meata zbog zabrinutosti u vezi sa lancem snabdijevanja i slabljenjem potražnje što je povuklo akcije proizvođača mesa biljnog porijekla i Oatly Group sa njihovog visokog nivoa na tržištu.
“Dio problema sa usvajanjem kategorije za nove potrošače je to što nećete promijeniti kulturne ukuse preko noći. Upošljavanje vaše sljedeće faze potrošača zahtijeva više inovacija i proizvode boljeg ukusa, rekao je John Baumgartner, analitičar kompanije Mizuho.
Procjene prihoda kompanije Beyond Meat u drugom kvartalu pale su za 10%, prema podacima Refinitiv IBES.
McDonald’s Corp je prošle nedelje postao najnoviji lanac koji nije krenuo sa neposrednim širim lansiranjem proizvoda Beyond Meat, nakon što je završio svoj američki test hamburgera napravljenog od biljnog mesa bez potvrđivanja budućih planova.
Testovi u Panda Expressu, KFC-u, Pizza Hutu i Taco Bellu, također tek treba da dovedu do trajnog lansiranja ili lansiranja širom SAD, dok su Dunkin, Hardee’s i A&W obustavili proizvode nakon lansiranja, prema brokerskoj kući Piper Sandler.
Recenzije biljnog mesa Beyond Meat takođe ukazuju na skepticizam u pogledu ukusa proizvoda, izazivajući zabrinutost u vezi sa održivošću njegovog prodajnog momenta, navode iz Pajper Sandler Majkl Lejveri u bilješci u petak.
Kompanija je morala da popusti više kako bi ohrabrila potrošače pogođene inflacijom da kupuju njene proizvode u odnosu na proizvode konkurenata u prodavnicama, što navode analitičari Piper Sandler, i dodaju da očekivanja za prosječni rast prihoda od 27% za 2022. sada izgledaju nesigurno.
Očekuje se da će Beyond Meat ostvariti marginalno povećanje prihoda u drugom kvartalu, uz povećanje gubitka po akciji na 1,18 dolara.
Wall Street očekuje da će Beyond Meat izgubiti 4,48 dolara po akciji za 2022. godinu, mnogo više od 2,88 dolara koliko je očekivao 27. aprila, kada je kompanija objavila rezultate za prvi kvartal.