SPLENDID RESEARCH
Firma sa sjedištem u Kölnu ne samo da ima drugu najvišu razinu svijesti među njemačkom populacijom s 94,8 posto, već postiže i drugu najbolju ocjenu u pogledu ukupnog imidža marke sa 73,3 boda
Firma za istraživanje tržišta Splendid Research je provela istraživanje i ustanovila koje su najpopularnije trgovine prehrane u Njemačkoj.
U prvih deset najpopularnijih prehrambenih trgovina nalazi se Rewe, Lidl, Edeka, Kaufland, Aldi Süd. Aldi Nord, Netto, Penny, Real, Norma.
Prema tom istraživanju najpopularnija prehrambena trgovina je Rewe. S rezultatom 69,5 bodova (bilo je moguće 100 bodova), Rewe je na vrhu popisa najpopularnijih trgovina prehrane.
Firma sa sjedištem u Kölnu ne samo da ima drugu najvišu razinu svijesti među njemačkom populacijom s 94,8 posto, već postiže i drugu najbolju ocjenu u pogledu ukupnog imidža marke sa 73,3 boda.
Prema istraživanju Splendid Research, imidž marke sastoji se od deset različitih stavki, a Rewe se među ispitanicima ponajprije ističe u ocjeni visoke kvalitete (76,3 boda), kontinuiranog razvoja (70,1 bodova) i atraktivnosti (70,4 boda).
Na drugom je mjestu Lidl.
Prošlogodišnji pobjednici Lidl (68,7 bodova) i Edeka (65,9 bodova) u maloj su razlici u ukupnom poretku na drugom i trećem mjestu.
Anketirane osobe Lidl doživljavaju kao marku s vrlo dobrim omjerom cijene i performansi (78,1 bodova), s kojom se mnogi mogu dobro identificirati (64,0 boda). Uz to, diskont ima najvišu razinu svijesti među stanovništvom (95,3 posto).
Edeka je također osigurala svoje mjesto u top 3 zahvaljujući visokoj kvaliteti (73,4 posto). Tvrtka postiže jedinstvenost (62,1 bodova), s druge strane, omjer cijene i učinka ocijenjen je s 57,2 boda, prema Splendid Researchu. Na ljestvici popularnosti Edeka je trenutačno tek na trećem mjestu iza Lidla i Rewea s 93,8 posto.
S ukupnim rezultatom od 62,9 bodova, Kaufland je ispred dva Aldija u anketi i zauzima pristojno četvrto mjesto.
U anketama su Aldi Süd i Aldi Nord ušli na 5. i 6. mjesto. Odlučujući faktor za bolji učinak bila je i viša razina svijesti (Süd: 87,3 posto, Nord: 82,8 posto) i značajno viša razina identifikacije s markom (Süd: 64,4 boda, Nord: 60,1 bod).
Nakon toga slijedi Netto s ukupnim rezultatom 58,2 boda. Diskont, koji je dio Edeka Grupe, do kraja 2019. godine imao je ukupno 4.273 poslovnice i tako je imao najveću mrežu poslovnica u Njemačkoj, neposredno ispred Aldija (Aldi Nord & Aldi Süd) s 4.240 poslovnica.
Penny je na osmom mjestu s 54,0 boda. Na devetom mjestu popularnih trgovina je Real čije su 92 podružnice prodane Kauflandu. Deseto mjesto zauzima Norma s 43,7 bodova, piše Fenix Magazin.