Projekat MUST HAVE i specijalno izdanje InStore magazina je važna spona unutar FMCG industrije i jedan od načina komunikacije. Kao i u svim drugim segmentima poslovanja, komunikacija je osnova od koje svi uspješni brendovi i kompanije polaze. Kako bi ona donijela benefite i očekivane rezultate, potrebno je pronaći najispravnije načine za njenu implementaciju i doći do ciljanih grupa.
Već 17godina InStore magazin je komunikacijska platforma unutar FMCG industrije i spona između proizvođača, distributera i trgovaca.
Kao regionalni B2B magazin robe široke potrošnje prati trendove iz mjeseca u mjesec pokrivajući široke kategorije proizvoda, kroz izuzetnu saradnju sa vodećim regionalnim i svjetskim istraživačkim agencijama. Najbolji je izvor informacija o tome kakva su očekivanja, navike i šta preferiraju krajnji konzumenti.
Upravo su kupci/potrošači/konzumenti sve bolje informisani, zahtjevniji više nego ikad, žele da se ugodi njihovim željama i da za svoj novac dobiju maksimum. Sve to stvara dodatni zadatak kako proizvođačima tako i trgovcima. Zbog toga trgovci stalno nastoje doći do boljeg asortimana, optimizirati zalihe, napraviti najbolju cijenu i promociju za potrošača… Proizvođači pak žele inovirati asortiman, osigurati poziciju na polici, adekvatno učestvovati u promociji i dogovoriti komercijalne uvjete koje će kategoriju kojoj pripadaju stimulirati na rast, ali obezbijediti i stalne novitete za svoje kupce/potrošače/konzumente.
Upravo zbog potrošača, koji su u fokusu poslovanja kompletne FMCG industrije, projekat MUST HAVE prije dvije godine doživio je i svoju ekstenziju, te sve one brendove i kompanije koji ponesu priznanje obaveznog asortimana na policama trgovačkih lanaca, nastavlja promovirati prema krajnjim kupcima. Kroz pažljivo osmišljenu outdoor i digitalnu kampanju, te promociju na policama trgovačkih lanaca, tržištu će biti predstavljeni sve konkurentske prednosti proizvoda koji budu dio ovogodišnjeg projekta.
Osnovne informacije o specijalnoj ediciji
Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cijele godine
Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
Istraživanje renomiranih svjetskih agencija
Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
Potvrda vodećih brendova u kategoriji
Podrška prodajnom timu
Komunikacija na društvenim mrežama InStore magazina
Za više inormaciju o mogućnosti učešća kontaktirajte: azemina@altermedia.ba