MUST HAVE 2025 – Važan projekat za FMCG industriju

Projekat MUST HAVE pozicionirao se kao važna spona među onima koji posluju unutar FMCG industrije. Dugogodišnja misija InStore magazina je da promoviše brendove koji svojim inovacijama, kvalitetom i prepoznatljivošću oblikuju tržište, postavljajući nove standarde za cijelu industriju, koja je dodatno nadograđena i unaprijeđena projektom poput ovog.

Industrija robe široke potrošnje suočava se s velikim izazovima, uključujući promjene u navikama potrošača, sve veći fokus na održivost i rastuću konkurenciju. U takvom dinamičnom okruženju, projekti poput ovoga važni su za jačanje pozicije brendova i njihovu diferencijaciju na tržištu.

“Za brendove koji sebe smatraju liderima, sudjelovanje u MUST HAVE 2025 nije samo prilika, već i obaveza. Cilj je pružanje podrške, ali i priznanja najboljima, koji inspiriraju na daljnji rast i inovacije” – ističu organizatori projekta.

Ovo nije samo isticanje proizvoda koji su nezamjenjiv dio svakodnevne kupovine, već i promocija vrijednosti, održivosti i usklađenosti s potrebama modernih potrošača.

Prepoznatljivi pečat MUST HAVE  brendovima donosi dodatnu vidljivost, jača povjerenje kupaca i otvara vrata novim poslovnim partnerstvima. Prilika je ovo da se ojača poslovanje, učvrsti pozicija na tržištu, poveća prodaja, proširi asortiman i privuku novi kupci. Ovaj projekat stavlja naglasak na važnost razumijevanja potreba modernih potrošača.

Organizatori naglašavaju kako uključivanjem u projekat, brendovi imaju priliku potvrditi I istaknuti svoje konkurentske prednosti.

“Kroz MUST HAVE svi zajedno doprinosimo razvoju industrije koja se mijenja nevjerovatnom brzinom. Cilj nam je inspirirati lidere da budu hrabri, kreativni i dosljedni u svojim nastojanjima da ostave pozitivan trag – kako na tržištu, tako i u životima potrošača”, zaključuju organizatori.

Projekat MUST HAVE inspirira na izvrsnost, razmišljanje izvan okvira, stvaranje novih vrijednosti, s posebnim fokusom na kvalitet proizvoda, kako bi brendovi i proizvodi ostali prvi izbor potrošača.