Projekat MUST HAVE pozicionirao se kao važna spona među onima koji posluju unutar FMCG industrije. Dugogodišnja misija InStore magazina je da promoviše brendove koji svojim inovacijama, kvalitetom i prepoznatljivošću oblikuju tržište, postavljajući nove standarde za cijelu industriju, koja je dodatno nadograđena i unaprijeđena projektom poput ovog.
Industrija robe široke potrošnje suočava se s velikim izazovima, uključujući promjene u navikama potrošača, sve veći fokus na održivost i rastuću konkurenciju. U takvom dinamičnom okruženju, projekti poput ovoga važni su za jačanje pozicije brendova i njihovu diferencijaciju na tržištu.
“Za brendove koji sebe smatraju liderima, sudjelovanje u MUST HAVE 2025 nije samo prilika, već i obaveza. Cilj je pružanje podrške, ali i priznanja najboljima, koji inspiriraju na daljnji rast i inovacije” – ističu organizatori projekta.
Ovo nije samo isticanje proizvoda koji su nezamjenjiv dio svakodnevne kupovine, već i promocija vrijednosti, održivosti i usklađenosti s potrebama modernih potrošača.
Prepoznatljivi pečat MUST HAVE brendovima donosi dodatnu vidljivost, jača povjerenje kupaca i otvara vrata novim poslovnim partnerstvima. Prilika je ovo da se ojača poslovanje, učvrsti pozicija na tržištu, poveća prodaja, proširi asortiman i privuku novi kupci. Ovaj projekat stavlja naglasak na važnost razumijevanja potreba modernih potrošača.
Organizatori naglašavaju kako uključivanjem u projekat, brendovi imaju priliku potvrditi I istaknuti svoje konkurentske prednosti.
“Kroz MUST HAVE svi zajedno doprinosimo razvoju industrije koja se mijenja nevjerovatnom brzinom. Cilj nam je inspirirati lidere da budu hrabri, kreativni i dosljedni u svojim nastojanjima da ostave pozitivan trag – kako na tržištu, tako i u životima potrošača”, zaključuju organizatori.
Projekat MUST HAVE inspirira na izvrsnost, razmišljanje izvan okvira, stvaranje novih vrijednosti, s posebnim fokusom na kvalitet proizvoda, kako bi brendovi i proizvodi ostali prvi izbor potrošača.