Lidl Njemačka proširuje svoj klimatsko neutralni asortiman sa novim proizvodima za njegu tijela i čišćenje. Trgovac će pod svojim robnim markama, među kojima su i Cien i W5, ponuditi alternative koje su prijateljski nastrojene prema klimi, navodi se u saopštenju.
Emisija gasova staklene bašte biti će smanjena tokom proizvodnje, pakovanja, prevoza i odlaganja putem priznatih certifikovanih projekata za zaštitu klime. Također, Lidl Njemačka podržava izgradnju solarnog parka u Indiji, popravku fontani za piće u Eritreji i projekte pošumljavanja u Ugandi.
Grupa već u ponudi ima klimatsko neutralne proizvode u okviru svog veganskog brenda Vemondo. Proizvodi na pakovanjima imaju etiketu “klimatski neutralno”. Postepeno širenje klimatski neutralnog asortimana je dio politike Lidla ka izbjegavanju i smanjenju emisija CO2.
Lidl Njemačka analizira svoj ugljenični otisak još od 2018. godine. Kompanija implementira tehnologije koje štede energiju u svoje radnje i logističke centre čime smanjuje emisije gasova staklene bašte. Povećana upotreba kamiona na gas rezultirala je smanjenjem CO2 za 25%, a prelazak na prirodne supstance za hlađenje polica i zamrzivača čuva 129 tona CO2 po ogranku godišnje, navodi se u saopštenju.