KEYNOTE: Sebastian Rennack, međunarodni retail stručnjak – Šta ekspanzija Schwartz Groupe znači za Bosni i Hercegovinu i region?

Sebastian Rennack
Sebastian Rennack
  1. FMCG Retail Summit sa zadovoljstvom najavljuje prezentaciju Sebastiana Rennacka, međunarodnog retail stručnjaka u vodećoj njemačkoj sedmičnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).
    Sebastian Rennack medunarodni retail stručnjak na 8. FMCG Summitu Sarajevo

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Također, u BiH, ovaj diskonter ubrzo otvara svoje poslovnice.

Više podataka, studija slučaja i prognoza imat ćete priliku da čujete tokom prezentacije na FMCG Retail Summitu, 3. marta u Sarajevu.

 

Šta da očekujemo od vašeg izlaganja na FMCG Retail Summitu?

Većina očiju u industriji uperena je u Lidl, razumljivo. Pokazat ću Lidlov trenutni razvoj i promjene strategije tokom pandemije – na njemačkom, domaćem, tržištu, kao i u CEE regionu. Ono što najviše zanima proizvođače je pristup PL-u u odnosu na brendove. Sa trgovcima ću podijeliti nekoliko uvida o tome kako drugi trgovci uspješno čuvaju svoju poziciju pored diskontera.

 

O govorniku
___________

Sebastian Rennack je međunarodni analitičar u vodećoj njemačkoj sedmičnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).

Za sebe kaže da je njemački iseljenik koji radi i živi skoro 20 godina na tržištima u razvoju u Evropi, gdje pruža duboke uvide u retail tržište kombinujući strateške perspektive, analitiku i praktično iskustvo u prodaji.

Posebnu pažnju u svom radu stavlja na identifikaciju i praćenje lokalnih trgovaca-heroja u regionu koji se dinamično razvijaju i za većinu klijenata “prođu ispod radara”. To je šansa za mnoge manje proizvođače robe široke potrošnje da preusmjere svoje strategije prema ključnim kupcima u regionu centralne i istočne Evrope.

Uz ovaj geografski fokus, on je također odgovoran za diskontni kanal, pri čemu i sam dolazi iz maloprodaje.

Šta ćemo čuti?

_____________

Schwartz Group osvaja Centralnu i Istočnu Evropu – Šta to znači za Bosni i Hercegovinu i region?

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope.

Kako je pandemija utjecala na Lidlovu strategiju? Kako se ovaj „diskontni kameleon“ prilagođava lokalnim tržištima, posebno uzimajući u obzir rastuće patriotske i protekcionističke tendencije? Koji su najnoviji koncepti koje Lidl razvija u svojim njemačkim pilot prodavnicama? Šta se od navedenog može očekivati kod nas i na drugim tržištima u regionu?

____________

  1. FMCG Retail Summit – centralni trgovački događaj u Bosni i Hercegovini!

U fokusu:

TRENDOVI

KATEGORIJE

IZVOZ

I ove godine planiramo druženje uživo u hotelu Hills u Sarajevu, uz poštovanje aktuelnih epidemioloških mjera, i pozivamo vas da iskoristite popust na rane i grupne prijave!

Informacije i prijave na zvaničnoj stranici –  www.fmcg-summit.ba #fmcgretailsummit2022

Više o FMCG Summitu OVDJE