- FMCG Retail Summit sa zadovoljstvom najavljuje prezentaciju Sebastiana Rennacka, međunarodnog retail stručnjaka u vodećoj njemačkoj sedmičnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).
Sebastian Rennack medunarodni retail stručnjak na 8. FMCG Summitu Sarajevo
Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Također, u BiH, ovaj diskonter ubrzo otvara svoje poslovnice.
Više podataka, studija slučaja i prognoza imat ćete priliku da čujete tokom prezentacije na FMCG Retail Summitu, 3. marta u Sarajevu.
Šta da očekujemo od vašeg izlaganja na FMCG Retail Summitu?
Većina očiju u industriji uperena je u Lidl, razumljivo. Pokazat ću Lidlov trenutni razvoj i promjene strategije tokom pandemije – na njemačkom, domaćem, tržištu, kao i u CEE regionu. Ono što najviše zanima proizvođače je pristup PL-u u odnosu na brendove. Sa trgovcima ću podijeliti nekoliko uvida o tome kako drugi trgovci uspješno čuvaju svoju poziciju pored diskontera.
O govorniku
___________
Sebastian Rennack je međunarodni analitičar u vodećoj njemačkoj sedmičnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).
Za sebe kaže da je njemački iseljenik koji radi i živi skoro 20 godina na tržištima u razvoju u Evropi, gdje pruža duboke uvide u retail tržište kombinujući strateške perspektive, analitiku i praktično iskustvo u prodaji.
Posebnu pažnju u svom radu stavlja na identifikaciju i praćenje lokalnih trgovaca-heroja u regionu koji se dinamično razvijaju i za većinu klijenata “prođu ispod radara”. To je šansa za mnoge manje proizvođače robe široke potrošnje da preusmjere svoje strategije prema ključnim kupcima u regionu centralne i istočne Evrope.
Uz ovaj geografski fokus, on je također odgovoran za diskontni kanal, pri čemu i sam dolazi iz maloprodaje.
Šta ćemo čuti?
_____________
Schwartz Group osvaja Centralnu i Istočnu Evropu – Šta to znači za Bosni i Hercegovinu i region?
Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope.
Kako je pandemija utjecala na Lidlovu strategiju? Kako se ovaj „diskontni kameleon“ prilagođava lokalnim tržištima, posebno uzimajući u obzir rastuće patriotske i protekcionističke tendencije? Koji su najnoviji koncepti koje Lidl razvija u svojim njemačkim pilot prodavnicama? Šta se od navedenog može očekivati kod nas i na drugim tržištima u regionu?
____________
- FMCG Retail Summit – centralni trgovački događaj u Bosni i Hercegovini!
U fokusu:
TRENDOVI
KATEGORIJE
IZVOZ
I ove godine planiramo druženje uživo u hotelu Hills u Sarajevu, uz poštovanje aktuelnih epidemioloških mjera, i pozivamo vas da iskoristite popust na rane i grupne prijave!
Informacije i prijave na zvaničnoj stranici – www.fmcg-summit.ba #fmcgretailsummit2022
Više o FMCG Summitu OVDJE