Ako razmišljate o ideji da zaronite i budete prisutni na LinkedInu, prvo biste trebali razmotriti nekoliko stvari. Odnosi se na lične profile, kao i na stranice kompanije. Ako to učinite prije nego što započnete izradu svog profila i/ili stranicu kompanije, stvari će vam biti puno lakše.
Mnoge su zemlje u blokadi, a broj članova LinkedIna se povećava. U proteklih mjesec dana primila sam nekoliko poruka od pojedinaca i kompanija koji su željeli biti na LinkedInu.
Čuli su da je to izvanredan B2B i B2C alat i žele jahati na valu. Sjajno 😊 Ali koji je razlog da se pridružuju LinkedInu? Mogu vam reći da 90% ljudi ne zna. Dakle, ako razmišljate o ideji da zaronite i budete prisutni na LinkedInu, prvo biste trebali razmotriti nekoliko stvari. Odnosi se na lične profile, kao i na stranice kompanije. Ako to učinite prije nego što započnete izradu svog profila i/ili stranicu kompanije, stvari će vam biti puno lakše.
- ZNAJTE ZAŠTO (POSTAVITE CILJEVE)
Ako razmišljate o postavljanju ili optimizaciji svog profila, imate nekoliko mogućnosti zašto:
Možda ste profesionalac u poslu i želite imati ‘internetsku posjetnicu’ sa svim svojim vještinama, iskustvom i uspjesima. Možda tražite novi posao ili možda radite na izgradnji svog vodstva i svog brenda.
Svakom od ovih zašto je potreban drugačiji pristup prilikom rada na vašem profilu.
Pretpostavimo da ste kompanija i razmišljate o pokretanju stranice kompanije. U tom slučaju, morate znati hoćete li raditi na izgradnji pratilaca LinkedIn stranice, koristeći je kao alat za zapošljavanje novih ljudi ili izgraditi svijest o brendu sa svojom stranicom.
2. ODLUČITE KOLIKO SE MOŽETE POSVETITI SVOJIM LINKEDIN AKTIVNOSTIMA
Na osnovu svojih ciljeva, morat ćete odrediti neko vrijeme u svom rasporedu kako biste se posvetili LinkedInu. Ako to ne učinite prije nego što započnete, najvjerovatnije ćete zanemariti svoj profil. Ako prije niste bili aktivni, nemojte pretjerivati; ako započnete s jednim postom sedmično, to je sjajan početak, a zatim se postupno nadograđujete. Preporučujemo strategiju kafe za početnike, što znači da se sa svojim profilom/stranicom bavite vremenom koje vam treba da popijete kafu. Naravno, ako razmišljate o ozbiljnom poslu s LinkedInom, možete zakazati 2 sata ili više.
- NAPRAVITE INVENTAR SADRŽAJA KOJI VEĆ IMATE
Stvaranje sadržaja najveći je izazov za većinu ljudi. Ali mnogi od vas već kreirate sadržaj za druge platforme (biltene, blogove, youtube ili druge video zapise, vodiče …). Sav ovaj sadržaj možete prenamijeniti za LinkedIn. Video možete koristiti na ove načine: video, od njega možete napraviti ppt ili pdf dokument, možete ga transkribirati i objaviti kao članak. Postoji još više načina. Važno je napraviti inventar sadržaja kako vas ne bi pretrpjelo, tako da odmah vidite da LinkedIn nije toliko dodatni posao o kojem ste možda ranije razmišljali.
- ZNAJTE IDEALNOG KLIJENTA
Znam da svi to naglašavaju. Zašto je to neophodno za LinkedIn? Kada radite na ličnim vezama, vaš bi cilj trebao biti izgradnja mreže vaših idealnih klijenata. Kako ćete znati s kim se povezati ako vam nije jasno ko je vaš idealan klijent? Ako kreirate sadržaj za svoju profil ili stranicu kompanije, morate znati ko su oni, pa odabirete jezik koji pokreće njihov interes. Možda imate najbolji profil ili stranicu, ali ako vaš sadržaj ne razgovara sa vašim idealnim klijentom, nećete biti uspješni. Ako je vaš idealni klijent izvan vaše vremenske zone, presudno je da mu prilagodite svoj jezik i vrijeme objavljivanja. 😉
- KVALITET POBIJEDI KOLIČINU
S godinama aktivnosti na Facebooku i Instagramu, navikli smo dobivati što više lajkova, komentara, dijeljenja. Sve su to dostupne i na LinkedInu. Ali nisu ove metrike taštine (vanity metrics) te koje grade vaš posao. Objavljivanjem sažetog i kvalitetnog sadržaja primijetit ćete da ćete čak i ako ne postignete toliko angažmana na svojim postovima, povećati broj zahtjeva za povezivanje, poruka i novih potencijalnih klijenata.
- SAZNAJTE ALGORITAM I KORISTITE GA U SVOJU PREDNOST
Kada ste novi na platformi, korisno je znati algoritam i koristiti ga u svoju korist. Nakon što uspostavite veze i stranicu kompanije do određenog broja, testirajte šta najbolje odgovara vašem proizvodu/usluzi i kada su vaši idealni klijenti najaktivniji, onda objavljujte kada su najaktivniji.
Imate li pitanja o LinkedInu? Povežite se sa mnom na LinkedInu i rado ću im odgovoriti:
https://www.linkedin.com/in/barbaraimensek/