Umjesto dosadašnje alatke Instagram Shopping koju su potrošači mogli da koriste za kupovinu, kompanija uvodi novu opciju pod nazivom Tab Lite koja ima za cilj “društvenu” trgovinu.
Zaposleni su obaviješteni o promjenama interno, dok sama kompanija još uvijek nije objavila zvaničnu vijest o novoj alatki za kupovinu.
Direktorka kompanije za proizvode Layla Amjadi rekla je za Business Insider da postoji rastući trend mladih ljudi koji se okreću društvenim medijima i uticajnim osobama za preporuke proizvoda.
Oni već traže kulturu i trendove kod ovih ljudi. Prirodni sljedeći korak jeste kupovina. Mi smo tek na početku. Gradimo čitav ekosistem, ne samo alatku za kupovinu, rekla je Amjadi, dodavši da je uvođenje opcije kupovine karticom bio glavni fokus Instagrama u 2022. godini.
Instagram će u narednim mjesecima početi da testira ovu jednostavniju i manje personalizovanu verziju stranice za kupovinu, poznatu kao “Tab Lite”. Kako navode izvori, testiranje ove funkcije počelo je u srijedu, 7. septembra.
“Trgovina ostaje važna za Instagram, jer nastavljamo da olakšavamo ljudima da pretražuju proizvode i kupuju u aplikaciji putem fida, priča, video zapisa i inovacija kao što su Live Shopping i Drops”, rekao je potparol kompanije Meta za Insider.