Neto dobit grupe Podravka u prvom polugodištu ove godine dostigla je 197,6 milion kuna, što je 22,3 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su iz ove kompanije.
Nadzorni odbor Podravke je na sjednici potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe za prvo polugodište, izrazivši “zadovoljstvo i podršku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim još uvijek otežanim uslovima poslovanja uzrokovanim utjecajem virusa COVID-19 nastavila s ostvarenim rastom profitabilnosti, navodi se u saopćenju.
Segment Prehrana u prvom polugodištu ostvario je 136,3 miliona kuna neto dobiti, što je za 13,9 posto više nego godinu prije, dok je segment Farmaceutika ostvario 61,3 miliona kuna neto dobiti, odnosno 46,3 posto više.
Prihodi od prodaje Grupe u prvom polugodištu su iznosili 2,2 milijarde kuna, te su bili za jedan posto niži u odnosu na uporedno razdoblje.
Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu zapravo je posljedica neuobičajeno velikih narudžbi i stvaranja dodatnih zaliha kod kupaca u martu prošle godine prouzrokovanih uvođenjem zatvaranja u većini zemalja u kojima Grupa Podravka posluje, dodaju još iz kompanije.
Navodi i da kada se, naprimjer, upoređuju ukupni prihodi od prodaje iz prvog polugodišta ove godine sa uporednim razdobljem 2019. koja nije bila obilježena krizom uzrokovanom pandemijom COVID-19, tada su prihodi za 4 posto veći, što pokazuje pozitivne trendove u poslovanju kompanije.
U okviru segmenta Prehrana najveći porast prihoda od prodaje u prvom polugodištu ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo u iznosu od 2,5 posto.
Iz Podravke ističu kako je i poslovni program Dječija hrana, poslastice i snack zabilježio rast prihoda od prodaje u iznosu od 1,7 posto, dok je rast prihoda od prodaje zabilježen i kod poslovnog programa Podravka hrana, i to u iznosu od 2,4 posto.
Kod segmenta Farmaceutika najveći rast zabeležen je u kategoriji Lekovi na recept, čiji su prihodi od prodaje porasli za 4,3 posto u odnosu na prvo polugodište 2020. godine.
Što se tiče regiona, u okviru segmenta Prehrana iz Podravke ističu rast prihoda od prodaje na tržištima Zapadne Evrope i prekookeanskih zemalja u iznosu od 8,2 posto u odnosu na isti period prošle godine. Na tim tržištima rast prodaje ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći apsolutni rast generisali poslovni programi Kulinarstvo, Dječija hrana, poslastice i snack te Podravka hrana.