Kompanija specijalizovana za pakovanje hrane Hilton Food Group saopštila je da su rezultati ostvareni od početka godine u skladu s očekivanjima i da njihova financijska pozicija ostaje jaka.
U ovom periodu, zabilježen je dobar napredak u poslu pakovanja hrane u Europi, gdje je potražnja za proizvodima povećana zbog restrikcija izazvanih pandemijom i povećanjem konzumiranja namirnica kod kuće.
U Velikoj Britaniji, ovaj B2B brend koji radi s vodećim svjetskim trgovcima, ostvario je snažan rast u prodaji crvenog mesa u odnosu na prošlu godinu. Hilton Seafood, specijaliziran za morsku hranu, također je ostvario rast u količini prodatih proizvoda i zaokret od prodaje za pultom ka prodaji ranije zapakovanih proizvoda.
”Na skandinavskim tržištima također je primjetan rast, koji je u Danskoj izazvan povećanjem prodaje piletine’‘, saopštila je kompanija. U Švedskoj je, s druge strane, rast zaustavljen zbog smanjenja dostupnosti švedskog mesa. U Centralnoj Europi kompanija je zabilježila snažan rast izazvan potražnjom za crvenim mesom i svježim namirnicama. Kompanija je saopštila da je rast ostvaren i u Portugaliji i u Belgiji.