Prema istraživanjima, ono što čini jedan dobar i prepoznatljiv proizvod zasigurno jeste kvalitet, pristupačnost, ali i ambalaža proizvoda koja značajno utječe na prvi utisak konzumenta.
Kvalitet koji Gamus, firma za proizvodnju i pakovanje prehrambenih proizvoda sa područja Tuzle već godinama obezbjeđuje svojim kupcima uz pristupačne cijene, u 2020. godini upotpunjen je vizuelnom izmjenom pakovanja tj novim ambalažama.
U svom asortimanu koji sadrži začine, žitarice, sjemenke, orašaste plodove i zdravu hranu velikom broju artikala zamijenjeno je ‘’ruho’’ novim pakovanjem koje donosi dašak osvježenja na police domaćih trgovačkih lanaca.
Da godina koja je izrazito teška za privredu i ekonomiju, poput 2020. može imati i pozitivnu stranu upravo potvrđuje ovaj primjer inovacije koji mnogo znači u prodajnom smislu i održanju pozitivnog poslovanja.
Promjena ambalaže kupcima daje potvrdu još sigurnijeg pakovanja prehrambenih proizvoda, skladištenja i konzumacije.
Tako naprimjer, začini u novim pakovanjima još više zadržavaju svježinu i aromu. U kategoriji zdrave hrane, razne vrste žitarica upakovane su u ambalaže prepoznatljivih boja za lakše prepoznavanje na policama.
Proizvodi iz kategorije začina zadržali su pakovanja od 10 gr., sa jasnije naznačenom vrstom biljke, ali i zemljom porijekla.
Generalni direktor Gamus d.o.o., Nermin Hadžimehmedović za InStore je rekao:
‘’Težimo stvaranju visokokvalitetnih proizvoda koji će osvojiti povjerenje klijenata i potrošača, s ciljem da Gamus proizvodi budu sastavni dio pripreme hrane u svakom domaćinstvu. Gamus d.o.o. oduvijek nastoji da proizvodi budu prepoznatljivi po svome kvalitetu i dugogodišnjoj tradiciji u proizvodnji zdrave i visokokvalitetne hrane na ovim prostorima. Mi smo fer igrač na tržištu prehrambenih proizvoda i s puno poštovanja se odnosimo prema domaćoj i stranoj konkurenciji, ali konačnu odluku, ipak, donose potrošači koji umiju da prepoznaju kvalitet.Zbog njih smo mi ovdje, gdje jesmo. Mi pažljivo i sistematski investiramo u razvoj sa ciljem da budemo još veći i sa još više zadovoljnih potrošača na svim mjestima.’’
Svoj rad, koji datira od 1996. godine unapređuju iz godine u godinu povećanjem asortimana koji danas broji preko 90 prehrambenih artikala, pokrivenošću na području cijele Bosne i Hercegovine te postepenim širenjem i van granica naše zemlje. Pored svega, kvalitet je ono što obezbjeđuje dugotrajnost i prepoznatljivost, a uz nove ambalaže lakše ih prepoznajte i u sljedećoj kupovini!