Euromonitor International, jedna od vodećih agencija za istraživanje tržišta, pripremila je pregled tržišta žvakaćih guma u bosanskohercegovačkoj maloprodaji u 2021. godini. U nastavku donosimo najvažnija zbivanja i projekcije za budućnost.
Prema tom izvještaju Wrigley zadržao je vodeću poziciju u kategoriji žvaka.
Prema podacima Euromonitor Internationala, način života koji je više usmjeren na dom negativno utječe na žvakaće gume, jer impulsivne kupovine i potrošnja izvan kuće ostaju niske tokom 2021.
Trenutna vrijednost prodaje žvakaćih proizvoda opala je za 3% u 2021. godini na 9 miliona KM; obim maloprodaje smanjio se za 4% tj. na 200 tona.
Ukupna prosječna jedinična cijena žvakaćih guma u tekućoj vrijednosti povećava se za 1%.
Wrigley d.o.o. zadržava svoju vodeću poziciju u industriji žvakaćih guma 2021. I to sa 62% udjela u maloprodaji.
Prema predviđanjima Euromonitor Internationala, očekuje se da će u idućih pet godina trenutna maloprodajna vrijednost kategorije rasti prosječnom godišnjom stopom od 1%.
Više o Wrigley kompaniji pročitajte ovdje, a više istraživanja pronađite ovdje.