Italijanski proizvođač Barilla i Unileverov brend Algida potpisali su strateško partnerstvo za prodaju sladoleda i grickalica u Italiji.
Iz Barille, čiji su keksi Gocciole najprodavaniji u Italiji, rekli su da će partnerstvo povećati potražnju za markama kolačića i grickalica, naročito u ljetnjoj sezoni.
Također, značajno će pomoći grupi da bude konkurentnija u prodaji slatkih i slanih grickalica na prodajnim mjestima gdje se takmiči sa komapnijama kao što je Ferrero.
“Uvjereni smo da tržište sladoleda nudi zanimljive mogućnosti i znamo da imamo robne marke i proizvode koji su od velikog interesa za italijanskog potrošača”, rekao je Francesco Del Porto, jedan od menadžera Barille u Italiji.
Sladoledi razvijeni zajedno s Algidom nadograđivaće se na uspješnom lansiranju Barillinih kolačića punjenih čokoladnim namazom i prodaji žitnih pločica.
Partnerstvo će biti operativno od januara 2022. i početno će obuhvatiti Italiju, s ciljem proširenja na druge evropske zemlje, rekli su iz dvije kompanije.
Unilever je 2017. godine sklopio slično partnerstvo sa Ferrerom, pomažući mu da uđe u sektor smrznutih slatkiša u Italiji i inostranstvu.