Narudžbe preko platformi za elektronsku trgovinu kineske Alibabe na Dan samaca, premašile su do srijede ujutro 56 milijardi dolara, signalizirajući oporavak druge privrede svijeta od koronakrize.
Alibabin Dan samaca prerastao je u najveću šoping manifestaciju u svijetu, nadmašivši američki Crni petak i Kibernetički ponedjeljak, napominje Reuters.
Ove godine kineski internet gigant je produžio je manifestaciju na četiri dana, a do srijede ujutro vrijednost narudžbi bila je 16 puta veća u odnosu na dvodnevni Premier Day, koji je u oktobru organizovao američki Amazon.
Na platformama je prvi put ponuđeno preko dva miliiona proizvoda, dvostruko više nego 2019. Do srijede ujutro vrijednost narudžbi premašila je 372,3 milijarde juana (56,3 milijarde dolara), s rekordne 583 hiljade narudžbi u sekundi, saopćili su iz Alibabe.
Preko 340 kompanija, uključujući Apple, L’Oreal i Huawei Technologies, zabilježili su promet veći od 100 miliona juana, a u slučaju 13 brendova, promet je premašio milijardu juana, saopćili su iz Alibabe.
Među proizvodima iz uvoza najviše su se kupovali dodaci ishrani, mlijeko za bebe i kozmetički proizvodi.