GM predstavio novu marku električnih dostavnih vozila

Američki automobilski gigant General Motors (GM) ubuduće će nuditi električna dostavna vozila pod novom markom BrightDrop.

BrightDrop nudi pametniji način isporuke robe i usluga, rekla je na prezentaciji Mary Barra, predsjednica i izvršna direktorka grupe.

Barra je novo rješenje za komercijalne kupce predstavila na virtuelnom sajmu CES, opisujući nove kombije kao „sve na jednom mjestu“, prenosi francuska novinska agencija AFP. Nova marka će ponuditi “integrisani ekosistem električnih proizvoda, softvera i usluga”, poručili su iz GM-a.

Između ostalog, u ponudi će biti i „električna paleta“ EP1 – vrsta motorizovane kutije za premeštanje robe na kratke relacije, na primer od dostavnog vozila do ulaznih vrata kupca.

U međuvremenu se očekuje da će prvi električni kombi, nazvan EV600, na puteve izaći krajem godine. Potpuno napunjena baterija trebalo bi da bude dovoljna za oko 400 kilometara vožnje. GM je također predstavio novi sistem brzog punjenja za električna vozila, koji će biti u ponudi pod imenom Ultium.

GM testira svoja rješenja u partnerstvu sa logističkim gigantom FedEx. Tokom probnog perioda testiranja paleta, dostavljači su uspjeli da povećaju broj isporuka za 25% i smanje fizički napor.