8. FMCG RETAIL SUMMIT: CENTRALNI TRGOVAČKI DOGAĐAJ U BiH

Osma po redu i najveća konferencija o robi široke potrošnje u BiH, održat će se 3. marta 2022., u Kongresnom Centru Hotela Hills u Sarajevu.

FMCG Retail Summit Sarajevo učesnicima će ponuditi pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

Centralna tema ovogodišnjeg Summita je širenje Schwarz grupacije i njihov dolazak na bh. tržište, a na ovu temu govorit će Sebastian Renack, vodeći regionalni retail stručnjak. U ovom dijelu napravit će se analiza i dati savjet  proizvođačima, distributerima i trgovcima kako na pravi način posmatrati ove trendove, te kako zadovoljiti  potrebe potrošača i uz to još zadržati profitabilnost.

  1. FMCG Retail Summit obilježit će i poseban fokus na kategoriju mlijeka i mliječnih proizvoda, ali i teme o promjeni ponašanja i potreba potrošača tokom pandemije, o kategorijama koje su rasle u proteklom periodu i zašto je to tako, o neiskorištenim potencijalima, promocijama i novom načinu komunikacije s potrošačima i kupcima, prilikama za privatne robne marke i FMCG trendovima općenito.

Sve učesnike očekuje i panel u kojem će sudjelovati predstavnici vodećih trgovaca u BiH, na kojem će se govoriti o izazovima i perspektivama, kao i o trendovima i  inovacijama u maloprodaji.

Organizator FMCG Retail Summit, InStore magazin, zajedno sa ekspertnim vijećem i prethodnim dobitnicima, svake godine dodijeli i posebno priznanje istaknutim FMCG profesionalcima za doprinos razvoju FMCG industrije.

Također na prijedlog vodećih retailera u BiH, dodjeljuje se i Priznanja Category Managerima, koji su zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu poslovanja, kao i priznanja Naši heroji, koja će biti uručena predstavnicima trgovačkih lanaca, u ime svih zaposlenih u istim, a za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih pandemijom i zaslugama svih radnika u trgovinama.

Ovogodišnji sponzori konferencije su: Bingo, Konzum, dm, Holdina, Mercator, Mi99, InfoStudio, MAI Solutions, Mastercard, Meggle, Grawe, Podravka, Menprom, Hercegovina Produkt, Sarajevski kiseljak, Jana, Grand Black’n’Easy, Vitinka, Vitaminka, dun&bradstreet.

Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba